ενδείξεις - αντενδείξεις





πρός τό δεῖν οὕτω



Προηγούμενα εὕσημον λόγον δῶτε








ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ FB: 1. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΑΚΡΙΒΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ - 2. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ Κ. ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.

αναρτήθηκε από : tinakanoumegk on : Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024 0 comments


1.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ που έδωσα ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ (που μου έκαναν στο fb) ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΑΚΡΙΒΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ:

1. Οι εξουσίες απευθύνονται στο συλλογικό υποσυνείδητο με πολλαπλές μεθόδους προπαγάνδας. Έτσι δημιουργούν ελεγχόμενους λαούς και ψηφιακούς όχλους. Στην εποχή της ονειροκτοκτονίας οι έχοντες την εξουσία πείθουν ότι είσαι ασφαλής αν επιλέγουν αυτοί τους εχθρούς και φίλους των κοινωνιών. Ποντάρουν στο ότι αρέσει το μπαλαμούτι. Οι ΚΙΜ της Δύσης έχουν τους μηχανισμούς ελέγχου και επιτήρησης, πολύ πιο «εξευγενισμένους» από τον αυθεντικό ΚΙΜ.

2. Πολιτικοποίηση σημαίνει αξιολογώ και ιεραρχώ και άλλα. Σημαίνει οικουμενικές αξίες και όχι επιλογή και διαφορισμούς καταγγελίας της καταπίεσης. Ούτε μόνο χειροκρότημα (κολακεία) αυτού που θυσιάζεται. Σήμερα γίνεται κάτι πολύ σοβαρό αλλά δεν είναι πιασιάρικο. (φωτογραφία παρακάτω).

3. Προσθέτω σημείωμα του Θανάση Αλεξίου, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου:

Θανάσης Αλεξίου:

"Είναι ενδιαφέρον πως μια "πειραγμένη" φωτογραφία (κοντράστ έγχρωμου-μαύρου) ενεργοποιεί ασύνειδα όλες τις οριενταλιστικές αναπαραστάσεις για την Ανατολή, χωρίς καν να ελεγχθεί η αξιοπιστία του περιστατικού της γυμνής γυναίκας (αν πρόκειται για διαμαρτυρία ή κάτι άλλο), πόσο μάλλον όταν δίπλα υπάρχουν γυναίκες χωρίς χιτζάμπ κ.ο.κ. Μια φωτογραφία και μόνο ανασύρει όλα τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις για την Ανατολή, παρόλο που δίπλα στη Γάζα, οι Ισραηλινοί περιγελούν, προπηλακίζουν και θάβουν ζωντανές γυναίκες. Το κρίσιμο και επικίνδυνο λοιπόν είναι πως ένα μεγάλο μέρος της Δυτικής κοινής γνώμης αντιδρά ασύνειδα (δεν έχει συνείδηση της κατάστασης) αντιμετωπίζοντας τις γυναίκες στο Ιράν ως αντικείμενο, σα να είναι εκεί για να επιβεβαιώσουν απλά και μόνο τις δικές τους ιδεοληψίες. Κάτι μεταξύ χειραγώγησης και αλαζονείας".

4. Εξακριβωτισμός σημαίνει ότι αναλαμβάνω εγώ να οδηγώ την σκέψη μου, ερευνώ και αποφασίζω.

---

2.


ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η Κ. ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.

ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ:

1. Μου αποδείξατε ότι επιστήμη και ορθολογισμόςλόγος της πόλης, του συνολικού καλού μπορεί να απέχουν πολύ. Και στην προηγούμενη «συνομιλία μας», εδώ στο διαδίκτυο, το καλοκαίρι, εγώ ενώ αναφερόμουν στην διαχείριση θέματος από την πολιτική εξουσία του Δήμου, εσείς μου γράφατε για την επιστημονική σας δουλειά.

2. Μου γράφετε ότι επιλέγω ΣΤΗΝ υπεράσπιση. Μου λένε ότι γράφω με δύσκολο τρόπο. Εσείς θα μπορούσατε λόγω επιστημονικής θέσης να κατανοήσετε. Με επαρκή ανάγνωση αντιθέτως: κατηγορώ κάθε μονομέρεια, επιλεκτικότητα και δείχνω έναν δρόμο υπεράσπισης της αξίας της ανθρώπινης ζωής και της ελευθερίας. Εκτός από τις δημοσιεύσεις μου, έχω γυρίσει και τουλάχιστον 20 πόλεις για εκδηλώσεις για τις γενοκτονίες. Αναποδογυρίσατε το κείμενο, με κατηγορείτε για αυτό που κατηγορώ. Δεν προσθέτει στο κουρίκουλουμ φιλολογικής φιλοπονίας.

3. Στα λίγα εργαλεία που έχουμε στην διάθεσή μας είναι και αυτό του fb. Και από εδώ εγώ αποδεικνύω το ενδιαφέρον μου για τους εργάτες που σκοτώνονται στην δουλειά, (σε τρείς ημέρες πρόσφατα σκοτώθηκαν 6 εργάτες, και ετήσια στο σύνολό τους είναι πολλαπλάσιες των γυναικοκτονιών), για τα παιδιά που χάσαμε πριν ημέρες στην φωτιά, για τα δεκάδες παιδιά που σκοτώνουν καθημερινά στην Παλαιστίνη, για την αποκατάσταση των δικαιωμάτων των λαών εκεί που παραβιάστηκαν και παραβιάζονται. Δεν είδα, τουλάχιστον στην σελίδα σας να σας απασχολούν τέτοια θέματα. Δεν προεκτείνετε την έγνοια σας σε θέματα υπεράσπισης, έστω και λεκτικής διαφοροποίησης από εκφράσεις της σύγχρονης βαρβαρότητας, (ούτε πήρατε αποστάσεις από την χυδαία προβοκατόρικη επίθεση στον Σικελιανό). Επιλέγετε μονοδιάστατες αναφορές στην καταπίεση και δολοφονίες γυναικών.

4. Η ταυτότητα των ανθρώπων δεν εξάγεται από το αν είναι άνδρας, γυναίκα, μαύρος, άσπρος, επιστήμων, δουλεύει σε απορριματοφόρο, Αλβανός ή Κογκολέζος κλπ. Είδα ότι κάνατε ομιλίες με τίτλο ««ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟ ΦΥΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ!». Μέγα λάθος. Είναι στα πλαίσια ενός εσωτερικού κοινωνικού διαφορισμού που δημιουργεί ρήγματα. Όπως γράφω στο βιογραφικό μου στις δημοτικές του 2019, η ταυτότητά μου βγαίνει από αυτό που θέλω, προτείνω για την κοινωνία, «Ένας άνθρωπος είναι η πρότασή του (σ΄ αυτή την διαμάχη των επιθυμιών του με την ελλιπή πραγματικότητα στεναχώριας και ασχήμιας), που μπορεί να μετουσιωθεί σε πράξη μετασχηματισμών». Καράβι είναι το ταξίδι του και όχι το σκάφος. Ο Καρλ Γιούγκ έλεγε ότι είσαι αυτό που θέλεις να γίνεις.

5. Αφήνω στην άκρη το θέμα που έδωσε κίνηση στην ειρηνική πολεμική, Ιράν κλπ. ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ να συμμετέχετε στην κοινωνία με ιδέες, προτάσεις, για ένα καλύτερο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον. Στον αγώνα εναντίον της ασχήμιας που ευδοκιμεί γύρω μας, στην πόλη και την ύπαιθρο, στην πολιτική αναίδεια των όσων προσπορίζονται έστω και την μικρότερη εξουσία, εναντίον αυτών που κάνουν γκρίζα την ζωή και εκπαιδεύουν, οδηγούν στην βαρβαρότητα. Για τον εξανθρωπισμό του ανθρώπου, την μετοχή του στην πιο ευγενική πράξη, την πολιτική, για έναν κόσμο αμοιβαίων συναισθημάτων και συμπληρωματικότητας. Μέσα από αυτή την πορεία ο άνθρωπος εξουδετερώνει την βιαιότητά του.

Γρηγόρης Κλαδούχος - 4 και 5 Οκτωβρίου 2024