πρός τό δεῖν οὕτω



  • εὕσημον λόγον δῶτε

    Γεώργιος Σκλαβούνος21 ώρ.  · ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΟΝΙΟΥ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗΑπό το ψήφισμα της Εθνικής αξιοπρέπειας στο ψήφισμα της υποτέλειαςΗ κατεστημένη Εθνική και Επτανησιακή ιστορία παραθέτει συνήθως, αν όχι πάντα, ένα ψήφισμα για την Ένωση.Για την Ένωση των Ελληνικών Ιονίων με τον Ελλαδικό κορμό υπάρχουν τρία ψηφίσματα και όχι ένα.Πρόκειται για ψηφίσματα που διαφέρουν ριζικά μεταξύ τους ως προς τη νομική και πολιτική τους θεμελίωση. Ως προς την εθνική τους στόχευση.Βέβαια, το πέρασμα από το ένα ψήφισμα στο άλλο προϋποθέτει και αποκαλύπτει αλλαγές πολιτικής.Αποκαλύπτει αλλαγές – καρπούς σκληρών και αδυσώπητων αγώνων που παραμένουν στη λήθη και προφανώς προσπερνιόνται στις πανηγυρικές εκδηλώσεις.Το πέρασμα από το πρώτο ψήφισμα, το ψήφισμα της Εθνικής Αξιοπρέπειας, στο τελευταίο ψήφισμα, το ψήφισμα της Υποτέλειας, προϋπέθετε τη διάλυση, όχι απλά τη διάσπαση, του κόμματος των Ριζοσπαστών, όπως επίσης και τη διάσπαση, αν όχι τη διάλυση, του κόμματος των Μεταρρυθμιστών.Τα τρία αυτά ψηφίσματα με τις θεμελιώδεις μεταξύ τους διαφορές παρουσιάζονται κατωτέρω:1. Το Ψήφισμα τη

    Προηγούμενα εὕσημον λόγον δῶτε

    Ολα τα εὕσημον λόγον δῶτε








    ΕΥΚΡΙΝΕΣΤΕΡΟ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΙΒΟ. Η ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΟΥΣΑΣ ΕΛΙΤ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΩΝ ΒΕΒΗΛΩΣΕΩΝ.

    αναρτήθηκε από : tinakanoumegk on : Δευτέρα 18 Μαρτίου 2024 0 comments


    Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και ουρανοξύστης

    Όσο επουσιώδες και να είναι, το θέμα των νέων στολών για την αφή της ολυμπιακής φλόγας κάνει ευκρινέστερο ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Το ότι η εδραίωση της ηγεμονίας της άρχουσας ελίτ ταυτίζεται με μια σειρά αλλεπάλληλων βεβηλώσεων.
    Από τις ανεμογεννήτριες και τα ριζόρτς, στην τσιμεντωμένη Ακρόπολη, από τον αρχαιοελληνικό τσαρλατανισμό του Άδωνη στην χριστουγεννιάτικη ακράτεια του Μπέου, από τα χλιδάτα μπιτσόμπαρα και τα experience park, στους μεγάλους περίπατους και στους λαμέ πύργους της Lamda Development, ο νεοφιλελεύθερος αμοραλισμός παράγει βεβηλώσεις.
    Οι σταμπωτοί κίονες στα ρούχα της Κατράντζου συντονίζονται με ζήλο σε αυτήν τη λογική. Παίρνουν μια παράδοση αρχιτεκτονικού ανθρωπομορφισμού και την οπτική συνάφεια του πλισέ ενδύματος με τις ραβδώσεις του κίονα, και τις ξανασερβίρουν ευτελισμένες, σαν ποτό-μπόμπα. Όχι επανερμηνευμένες σε έργα τέχνης και δεξιοτεχνίας, αλλά αφυδατωμένες σε δισδιάστατες τυπωμένες αναπαραγωγές τους.
    Δεν χρειάζεται να υπερασπιζόμαστε κάποια (ανύπαρκτη) γνησιότητα ούτε χρειάζεται να πιστεύουμε στην ιερότητα των σύγχρονων ολυμπιακών τελετών, για να μας ενοχλεί η αίσθηση του κίβδηλου. Γιατί όλες αυτές οι παραχαράξεις, όλοι αυτοί οι βανδαλισμοί, δεν έχουν σχέση με το ανατρεπτικό παιχνίδι της φάρσας και της σκωπτικής αποκαθήλωσης. Δεν προσπαθούν να πλήξουν κάποια συστημική πρωτοκαθεδρία, δεν κουρελιάζουν τον μανδύα ενός κονφορμισμού.
    Αντίθετα υπηρετούν έναν βουλιμικό μηχανισμό εξουσίας και εκμετάλλευσης. Έναν μηχανισμό κυριαρχίας που επιβάλλεται, πέραν των άλλων μέσων, και με συνεχή αισθητικά πραξικοπήματα.

    Όχι για να επιβάλλει μια δική του αισθητική ηγεμονία αλλά για να καταφέρει να υποσκελίσει ανταγωνιστικά νοήματα και αξίες. Να τα παγιδεύσει στην κινούμενη άμμο ενός αποσυντονισμένου φαντασιακού και ενός εξαρθρωμένου και ασυνάρτητου πνευματικού τοπίου.
    Ετικέτες: