πρός τό δεῖν οὕτω



  • εὕσημον λόγον δῶτε

    Γεώργιος Σκλαβούνος21 ώρ.  · ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΟΝΙΟΥ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗΑπό το ψήφισμα της Εθνικής αξιοπρέπειας στο ψήφισμα της υποτέλειαςΗ κατεστημένη Εθνική και Επτανησιακή ιστορία παραθέτει συνήθως, αν όχι πάντα, ένα ψήφισμα για την Ένωση.Για την Ένωση των Ελληνικών Ιονίων με τον Ελλαδικό κορμό υπάρχουν τρία ψηφίσματα και όχι ένα.Πρόκειται για ψηφίσματα που διαφέρουν ριζικά μεταξύ τους ως προς τη νομική και πολιτική τους θεμελίωση. Ως προς την εθνική τους στόχευση.Βέβαια, το πέρασμα από το ένα ψήφισμα στο άλλο προϋποθέτει και αποκαλύπτει αλλαγές πολιτικής.Αποκαλύπτει αλλαγές – καρπούς σκληρών και αδυσώπητων αγώνων που παραμένουν στη λήθη και προφανώς προσπερνιόνται στις πανηγυρικές εκδηλώσεις.Το πέρασμα από το πρώτο ψήφισμα, το ψήφισμα της Εθνικής Αξιοπρέπειας, στο τελευταίο ψήφισμα, το ψήφισμα της Υποτέλειας, προϋπέθετε τη διάλυση, όχι απλά τη διάσπαση, του κόμματος των Ριζοσπαστών, όπως επίσης και τη διάσπαση, αν όχι τη διάλυση, του κόμματος των Μεταρρυθμιστών.Τα τρία αυτά ψηφίσματα με τις θεμελιώδεις μεταξύ τους διαφορές παρουσιάζονται κατωτέρω:1. Το Ψήφισμα τη

    Προηγούμενα εὕσημον λόγον δῶτε

    Ολα τα εὕσημον λόγον δῶτε








    Μειοψηφίες κατά πλειοψηφιών, “κοινοτισμός” κατά Δημοκρατίας / Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος / www.neakriti.gr

    αναρτήθηκε από : tinakanoumegk on : Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024 0 comments

    «Γίνονται φοβερά, εντελώς μεσαιωνικά πράγματα με την παρένθετη μητρότητα», λέει ο κ. Κωνσταντακόπουλος

    12 Φεβρουαρίου

    Ο αρθρογράφος και συγγραφέας Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος, υπεύθυνος του blog www.konstantakopoulos.gr, μιλώντας στον 98.4 με αφορμή το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια, υποστήριξε πως «το αγγλοσαξονικό μοντέλο του πολέμου όλων εναντίον όλων, της κατακερματισμένης κοινωνίας, του “communautarisme” με τη γαλλική έννοια (ορισμένοι το μεταφράζουν tribalism στα αγγλικά), δηλαδή μια κοινωνία νοούμενη ως άθροισμα κοινοτήτων, ομάδων και φυλών, επιχειρεί να διαλύσει το ρεπουμπλικανικό, δημοκρατικό μοντέλο του κράτους-έθνους που προέκυψε από τη Γαλλική Επανάσταση, εκεί όπου η βασικότερη ιδιότητα κάθε ανθρώπου είναι η ιδιότητα του Πολίτη. Τα κοινωνικά κινήματα διαλύονται έτσι στα κινήματα των ταυτοτήτων, η (πραγματική) Αριστερά, έργο της οποίας θα έπρεπε να είναι η ένωση της κοινωνίας κατά του μεγάλου Κεφαλαίου και του Καπιταλισμού, καταστρέφεται, γίνεται μια μη κυβερνητική οργάνωση προώθησης διαφόρων υποθέσεων, καθώς πάμε από την πάλη των τάξεων στην πάλη των φύλων και των φυλών».

    Όπως λέει, τα άτομα που αφορά το ζήτημα trans («διεμφυλισμός») πρέπει ασφαλώς να προστατευθούν. Αλλά «η εμμονή  των δυτικών μεσαίων τάξεων σε αυτό το υπερμειοψηφικό ζήτημα θέτει ένα κοινωνιολογικό και ιστορικό θέμα. Το να εντάσσουμε στον κοινωνικό ορίζοντα την ιδέα ότι ένας άνδρας μπορεί να γίνει στα αλήθεια γυναίκα και μια γυναίκα άνδρας, σημαίνει να δηλώνουμε κάτι βιολογικά αδύνατο, σημαίνει να αρνούμαστε την πραγματικότητα του κόσμου, σημαίνει να δηλώνουμε κάτι εσφαλμένο. Η ιδεολογία trans είναι, κατά συνέπεια, για μένα, μια από τις σημαίες αυτού του μηδενισμού που ορίζει πλέον τη Δύση, αυτής της παρόρμησης καταστροφής, όχι απλά των πραγμάτων και των ανθρώπων, αλλά της ίδιας της πραγματικότητας».

    Όπως επισημαίνει, γίνονται φοβερά, εντελώς μεσαιωνικά πράγματα με την παρένθετη μητρότητα, όπως η πλήρης καταστροφή των στοιχείων, ώστε να μην μπορέσουν ποτέ τα παιδιά που γεννήθηκαν από μια παρένθετη μάνα να την εντοπίσουν, κάτι που πιθανότατα θα θελήσουν. Δείχνουν αυτά τα πράγματα την πλήρη αναισθησία των ισχυρών αυτής της κοινωνίας, που ενδιαφέρονται να δώσουν παιδιά σε γονείς ως μορφή ιδιοκτησίας, ουδόλως όμως τους ενδιαφέρει να προστατεύσουν τα ίδια τα παιδιά. Οι ΛΟΑΤΚΙ+ έχουν ασφαλώς το δικαίωμα να ζουν τη σεξουαλική ζωή που επιθυμούν να έχουν και τους ικανοποιεί. Αλλά εδώ γίνεται εντέχνως ένα κολοσσιαίο άλμα με επίκληση των δικαιωμάτων τους και της ανάγκης εξάλειψης όχι μόνο μιας κοινωνικά επιβεβλημένης, αλλά και της βιολογικά αναπόφευκτης ανισότητας. Στα πλαίσια του ανερχόμενου ολοκληρωτισμού, χρησιμοποιούνται τα “δικαιώματα” μιας μειοψηφίας για να αρνηθούν στην πλειοψηφία το δικαίωμα να “θεσμίζει” την κοινωνία».

    Πηγή: www.neakriti.gr

    Διαβάστε επίσης:

     

    Ετικέτες: