Στην σελίδα του ο Δήμαρχος και υποψήφιος προλογίζει έκκλησή του στην προεκλογική του ομιλία να μαζευτούν χρήματα για το ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΚΥΑΣ ως εξής: «Δύναμη Προοπτικής Τσιώτος Βλάσης: Η δωροδοκία, από τη φύση της, υπονομεύει τις αρχές της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου. Περιλαμβάνει την ανταλλαγή χρημάτων ή ευνοιών για προσωπικό κέρδος ή τη χειραγώγηση δημόσιων αποφάσεων και πολιτικών…».
Η πρώτη και μάλλον ασφαλής ερμηνεία είναι να αποσείσουν από πάνω τους μια κακή γνώμη της κοινωνίας για την διαχείριση της τετραετίας και στον τομέα διαχείρισης του Δημοτικού Χρήματος. Έχουν καταλάβει ότι τους έχουν καταλάβει. Επανέρχονται προσποιούμενοι καθαρότητα και αγιοσύνη. Τρέχουν να νομιμοποιηθούν. Με ευκαιριακά, κακόγουστα συμβάντα και αγοραπωλησίες συναισθημάτων. Στην εντύπωση μιας σκοτεινής διαχείρισης του Δημοτικού Ταμείου προσφεύγουν στο προσωπείο της ψευτοευαισθησίας. Ύστατο καταφύγιο, ώστε να συγχωρεθούν οι ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ.
Η πράξη τους να μαζεύουν χρήματα στην τελευταία προεκλογική τους συγκέντρωση είναι πανελλαδική δυσφήμιση του τόπου μας, ανήθικη εμπορευματοποίηση και κολακεία αυτών που έχουν και έχουμε ανάγκη.
Η πράξη τους είναι προσβολή των παιδιών του Σχολείου, των γονέων τους και κάθε σκεπτόμενου πολίτη. Αν υπήρχαν Σύλλογοι γονέων, με ανεξάρτητο πνεύμα θα έπρεπε να διαμαρτυρηθούν. Η φιλεκπαιδευτική πολιτική δεν εκδηλώνεται με εράνους σε προεκλογικά σόου. Μοιάζει σωστή η απάντηση του φιλοσόφου M. Walzer στους Ρεπουμπλικάνους ότι οι φιλανθρωπικές εξαγγελίες τους ήταν απόδειξη ελλείμματος στοιχειώδους κοινωνικής πολιτικής. Θα συμπληρώσω και με τον Τολστόι, που περιγράφει ως πρόστυχο το παράδειγμα αυτών, που, ενώ ιδιοποιούνται νομίμως ή ανήθικα πόρους, ζητούν να επιστραφούν και μαζευτούν ψίχουλα για αυτούς που τους έχουν στερηθεί.
Είδατε τέσσερα χρόνια συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και τον Δήμο μια συζήτηση με θεματική την εκπαίδευση και τα Σχολεία; Παραμονή εκλογών έδειξαν την πνευματική τους κακομοιριά. Έχει τις δυνατότητες κάποιος από τους διοικούντες να αξιολογήσει και επιληφθεί της εκπαίδευσης; Για να έχεις μια επαρκή πολιτική και διαχείριση της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
πρέπει να έχεις ΠΑΙΔΕΙΑ γράφει ο φιλόσοφος και ψυχαναλυτής Ο. Γκαλιμπέρτι. Απαιτείται μόρφωση, ανιδιοτέλεια – ασκητισμός στην πολιτική και σε αυτούς που διευθύνουν.
Οι πολίτες, τα παιδιά, τα σχολεία δικαιούνται πολλά. Η κοινωνική και εκπαιδευτική πολιτική είναι κατηγοριοποιημένες ως δημόσιες θεματικές εξασφαλισμένων παροχών και δεν πρέπει να έχουν ανάγκη εράνων. Άλλωστε αυτοί που δέχονται τέτοιου είδους συμπεριφορές ξεκινούν από το να τις αισθάνονται «σαν ανεπαρκή τρόπο ατελούς επανόρθωσης ή σαν συναισθηματική ελεημοσύνη» (Όσκαρ Ουάιλντ).
… … …
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: μέχρι και εχθές πρόσφεραν χρήσιμα δεδομένα για αυτούς που θέλουν να κρατήσουν «ίσες αποστάσεις».
Γρηγόρης Κλαδούχος
Ξυλόκαστρο 14 Οκτωβρίου 2023