ενδείξεις - αντενδείξεις





πρός τό δεῖν οὕτω



Προηγούμενα εὕσημον λόγον δῶτε








by : tinakanoumegk


Η Αυγή των Πάντων - Μια Καινούρια Ιστορία της Ανθρωπότητας
by : tinakanoumegk
30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ.
Ο ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ είναι μία αναγνωρίσιμη συνιστώσα του Κορινθιακού πολιτισμικού περιβάλλοντος.
Κινείται σε δρόμους που βασίζονται στα δεδομένα, αλλά και τα επαναδοκιμάζει σε ευέλικτα ποιοτικά εκφραστικά πλαίσια.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002341504667 )

Μπορεί να είναι εικόνα 6 άτομα, άτομα που παίζουν μουσικά όργανα, κιθάρα και κείμενο που λέει "Γόρδιος Δεσμός. Γιορτάζουμε 30 χρόνια μουσικής πορείας PIETII 21:30 Θέατρο Νέας Διάπλασης Μπολατίου Παρασκευή 24 Μαρτίου 5.00€ είσοδος Τηλέφωνα κρατήσεων: 6976095759 Υπό Υπότην αιγίδα ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: Μουσικός Σύλλογος ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΟΥΣΙΚΟΙ :Θοδωρής Νικολάου:Μπουζούχ Νικολάου: Κλασσική Κιθάρα Κρουστά, Γαβρίλος Πιάνο ηΤαβριηλίδη: Τραγούδι Νίκος Γιαννάκης: Κιθάρα"


by : tinakanoumegk




Α. ΤΑΓΑΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ - ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ (https://www.facebook.com/profile.php?id=100064352065392&pa )
Από το κείμενό της που ξεκινά «Οι νέοι ανησυχούν για το μέλλον τους!!!», γράφει :
«Για να δώσουμε ελπίδα στους νέους πρέπει να έχουμε ανάπτυξη.
Ανάπτυξη μπορεί να επέλθει με την απορρόφηση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης».
ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΒΑΘΥ ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΟ - ΑΝΑΠΤΥΞΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΟΗΜΑ: Το μέλλον των νέων της Ελλάδας εξαρτάται από την απορρόφηση των χρημάτων του Ταμείου Ανάκαμψης, αλλιώς τα χάνουμε και τους χάνουμε. ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ: Το γνωστόν, (από το μεταΑνδρεϊκό ΠΑΣΟΚ), «εκσυγχρονισμός της διανομής».
...
Β. ΚΟΝΟΜΟΔΗ ΕΛΕΝΑ – ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ( https://www.facebook.com/syrizakorinthias )
Αυτή ασχολείται και με θεωρητικά θέματα. Από ανακοίνωσή της για την 8η Μαρτίου γράφει: «Η Αριστερά, παιδί του Διαφωτισμού και της Γαλλικής Επανάστασης, θεμελιώνεται στη βάση του ορθού λόγου, της ισότητας, της αδελφοσύνης και της δικαιοσύνης». Δεν της είπε κάποιος ότι ο Διαφωτισμός έγινε το ιδεολογικό εποικοδόμημα διεκδίκησης εξουσίας και νέας θεσμικότητας από τις νέες ανερχόμενες τάξεις της βιομηχανικής εποχής και για την συγκρότηση μηχανισμών κυριαρχίας στο νεωτερικό κράτος; Πού οδήγησε το πρόταγμα προόδου του Διαφωτισμού το είδαμε. (Αυτές τις ημέρες το Παρίσι έχει πάθει Δια-φωτισμό).
….............................
Εμφανίζεται ένας «προεκλογικός διαφωτισμός», «Αναπτυξιακές» θεωρίες, ανάκτηση ιστορικών «ιδεολογικών αναφορών», νέοι και νέες υποψήφιοι. Απουσιάζει ο συγκροτημένος θετικός λόγος προοπτικής και πολιτικής ανανέωσης. Κυριαρχούν παρωχημένες και ψεύτικες εννοιολογήσεις, οι αναδιατάξεις θέσεων του παλιού πολιτικού προσωπικού, η ενσωμάτωση νέων προσώπων σε καθεστωτικές δομές. Όμως, απαιτείται η κλασσική και φιλοσοφική παιδεία για την διαχείριση του πολιτικού και της πόλης, αυτά που η χρηματιστική ολιγαρχία, η επιτροπεία και η δικτατορία των αγορών δεν θέλουν να συμβαίνει. Από τις χαμηλές σταθερές αυτής της παιδείας, την άγνοια, το πολιτικό σύστημα της χώρας ευνοείται ιδιοτελώς.
by : tinakanoumegk

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 1857

Παρουσιάζουμε το πρωτότυπο του τελευταίου επί Δυτικοκρατίας Κανονισμού Συναδελφικών και Πατρωνικών Εκκλησιών. Είναι παρμένο από το βιβλίο "Οι Ναοί του Αργοστολίου στα χρόνια της Ένωσης (1864)" της Σταματούλας Ζαπάντη, δρ ιστορίας, τότε προϊσταμένης των Γενικών Αρχείων του Κράτους Ν. Κεφαλληνίας και του Λάμπρου Σιμάτου, τότε υπεύθυνου Πολιτιστικών Θεμάτων Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Κεφαλληνίας.

Τα βιβλία ανέσυραν από την αφάνεια οι Συναδελφοί του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου και Ευαγγελίστριας Φαρακλάτων. Προέρχονται από τα τοπικά αρχεία και θα έπρεπε να διδάσκονται στα σχολεία και να τα διαβάζουν οι μεγάλοι.

 

Τέλος, είναι λυπηρό να βλέπεις "εκπροσώπους", εκλεγμένους από το λαό, να λειτουργούν ως 5η φάλαγγα και να υπηρετούν τις κάθε είδους εξουσίες αντί για το λαό. Τοπικοί άρχοντες, τοπικοί κομματικοί, υποψήφιοι κάθε είδους σωπαίνουν, όταν οι δήθεν θεματοφύλακες των παραδόσεων επιτρέπουν την λεηλασία του ιστορικού τοπίου της πατρίδας και απαιτούν την παράδοση της πνευματικής και υλικής κληρονομιάς μας. 

Οι δια της σιωπής συναινούντες ας μην περιμένουν τίποτα από ένα λαό, που παραδέρνει.  Θα ενωθούμε και θα παλέψουμε. Η επιστροφή στον Ελληνορθόδοξο και αρχαιοελληνικό τρόπο της του Παντός Διοικήσεως είναι πάντα η λύση σε καιρούς Κατοχής. Όπως τότε, που είχαμε και στρατιωτική Κατοχή, εκτός από πολιτική και οικονομική. 

ΑΣ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΠΟΤΕ

Να προσέξουμε κάτι στην αρχική διατύπωση: "Παραδεχθείς" και "Εγκριθείς"... Οι κανόνες των Συναδελφικών εκκλησιών, προϋπήρχαν και επιβλήθηκαν στους "Κανονισμούς".  (Πρώτος κανονισμός : 1754. 550 χρόνια μετά την κατάκτηση των Επτανήσων από τους Λατίνους). 

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΞΑΝΑ

by : tinakanoumegk

 

Κοινοποιήθηκε στους εξής: Δημόσι
Μπορεί να είναι καρτούν 1 άτομο




Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, ότι τα ΜΜΕ χαρακτηρίζονται άτυπα η τέταρτη εξουσία. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Φυσικά και δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι όλοι οι δημοσιογράφοι είναι ίδιοι, γι’ αυτό και θα σταθώ κυρίως στους τηλεοπτικούς και στο πώς διαχειρίστηκαν το τραγικό γεγονός.
1. Γιατί η ΕΣΗΕΑ, που σε άλλες περιπτώσεις κάνει την πάπια, έβγαλε ανακοίνωση όπου ουσιαστικά επεμβαίνει στο περιεχόμενο εκπομπών; «Το εύκολο τσουβάλιασμα που καταλήγει στην ουσιαστική στοχοποίηση των δημοσιογράφων από χιουμοριστικές εκπομπές, αποτελεί φτηνή εργαλειοποίηση». ( αναφερόταν ολοφάνερα στους Αρβύλες και τον Μουτσινα). Θεωρεί τους τηλεθεατές ανίκανους να κρίνουν;
2. Γιατί η ΕΣΗΕΑ δεν διέγραψε τον Τσίμα, τον Χιώτη, τον Ψαριανό και άλλους που με τα λόγια τους διέπραξαν το αδίκημα της περιύβρισης νεκρού, κόντρα σε κάθε επαγγελματική και ηθική δεοντολογία; .
3. Γιατί τις πρώτες μέρες μιλούσαν για 57 νεκρούς και 56 αγνοούμενους και μετά τα δύο νούμερα έγιναν ένα;
4. Γιατί κανένα από τα δημοσιογραφικά «τσακάλια» δεν πήρε συνέντευξη από τον Χ. Κατσιούλη. που ένα χρόνο πριν είχε καταγγείλει με επιστολή -παραίτηση τα οξύτατα προβλήματα ασφαλείας στα τρένα ;
5. Γιατί ειδικά τις πρώτες μέρες, η αναλογία συγγενών και διασωθέντων που εμφανίζονταν στα κανάλια σε σχέση με τους συνδικαλιστές και άλλους ειδικούς ήταν 8/10 ; Μήπως γιατί ήθελαν να ποντάρουν στο συναίσθημα και όχι στη σκέψη και να διατηρήσουν οριακά μια ψευδαίσθηση αντικειμενικότητας;
6. Γιατί έχουν διαρρεύσει από τη δικογραφία οι συνομιλίες του σταθμάρχη, ενώ αυτό νομικά απαγορεύεται;
7. Γιατί πλασάρεται μέσα απ’ αυτήν ότι φταίει ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ, τα σουβλάκια και οι γκόμενες οι πρώην και οι επόμενες και όχι οι πολύ υψηλά ιστάμενοι ;
8. Γιατί εξαφανίστηκε από προσώπου γης η δήλωση αδελφής θύματος στην Στεφανίδου (που δεν πρόλαβε να τη διακόψει γιατί ήταν σε απευθείας σύνδεση) «Βγήκε και είπε ο κ. Μητσοτάκης ότι αυτό το λάθος δεν θα επαναληφθεί; Οι νεκροί μας είναι λάθη και δεν θα ξαναγίνει; Τον οικτίρω»
9. Γιατί η πρώτη ερώτηση στους συγγενείς τις τελευταίες μέρες είναι πώς σας φαίνονται τα κυβερνητικά μέτρα και όχι ποιους θεωρείτε υπεύθυνους;
10. Γιατί λοιπόν στοχοποιήθηκαν εντελώς ΑΔΙΚΑ και ΑΣΤΟΧΑ συγγενείς θυμάτων που παγιδεύτηκαν μέσα στον πόνο τους; Τα θύματα ποτέ δεν φταίνε. ΝΟΜΟΣ,
11. Γιατί δεν μας έδειξαν καθόλου τα πανό στα γήπεδα, χώροι που δεν φημίζονται για την πολιτικοποίησή τους, ωστόσο απηχούν μια γενικευμένη αγανάκτηση;
12. Γιατί τονίζεται ότι ένοχο για όλα είναι το κακό και ανίκανο κράτος (του οποίου βέβαια κάποιοι ηγούνται και κάποιοι το επανδρώνουν) και ποτέ ο ιδιωτικός τομέας για τον οποίο υπονοείται ότι όλα λειτουργούν άψογα;
13. Γιατί κατά συνέπεια δεν είδαμε 17 μέρες τώρα κανέναν εκπρόσωπο της Hellenic Train να μας πει κι αυτός την άποψή του, όπως γιατί πχ έφεραν στην Ελλάδα τρένα άχρηστα και απαγορευμένα σε άλλες χώρες;
14. Γιατί κυκλοφόρησε παραπλανητικά η φήμη ότι η χθεσινή απεργία έγινε ενάντια στην αξιολόγηση και όχι για το έγκλημα των Τεμπών;
15. Γιατί δεν μάθαμε ποιες εταιρείες είχαν αναλάβει έργα της ΤΡΕΝΟΣΕ, πόσα πήραν και γιατί τα άφησαν στη μέση;
16. Γιατί δεν μας λένε ότι οι περιβόητες αποζημιώσεις αποτελούν αυστηρό νόμο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι μεγαλοψυχία του ελληνικού κράτους στο οποίο θα επιβληθούν κυρώσεις και βαριά πρόστιμα αν τον παραβεί;
17. Γιατί δεν μας εξηγούν ότι όλο το θέμα γύρω από την εκ νέου υποψηφιότητα του Καραμανλή δεν είναι μόνο ηθικό ή πολιτικό αλλά και ποινικό, αφού αν επανεκλεγεί θα προστατευθεί από την βουλευτική ασυλία και τον νόμο περί ευθύνης υπουργών;
18. Γιατί δεν μας λένε ότι ειδικά σ’ αυτή τη συγκυρία οι δημοσκοπήσεις δεν είναι αξιόπιστες, αφού οι πολίτες ειτε δεν απαντούν καθόλου είτε τρολάρουν τους ερωτώντες;
19. Γιατί δεν ξέρουν ότι στην ελληνική γλώσσα άλλο πράγμα σημαίνει διάχυση ευθυνών (όλοι το ίδιο φταίνε) και άλλο ο επιμερισμός τους ;
20. Γιατί μας θεωρούν τόσο ηλίθιους όλα αυτά τα εγγόνια του Γκέμπελς ώστε να πιστέψουμε τη φράση του «πες, πες κάτι θα μείνει» και δεν καταλαβαίνουν ότι οι πολίτες είτε διαισθάνονται την αλήθεια είτε θα ψάξουν να τη βρουν από άλλες πηγές πληροφόρησης;
Ήρεμα ρωτάω και περιμένω εναγωνίως το αποκλειστικό ρεπορτάζ κάποιου από δαύτους ότι ο Τζειμς Μποντ είναι τον τελευταίο καιρό κατάσκοπος της Αντιπολίτευσης … Πιθανόν να είχε και βοηθό του τον σταθμάρχη..
by : tinakanoumegk
  • 17/03/2023

ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση του νερού

apergia

Ως πολίτες και ως εργαζόμενοι στην Δ.Ε.Υ.Α. Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης

απαιτούμε την άμεση απόσυρση του κατάπτυστου Νομοσχεδίου για την Ρ.Α.Α.Ε.Υ. επειδή:

– Ο τομέας παροχής των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης στην Ελλάδα (με εξαίρεση τα εμφιαλωμένα νερά) ΔΕΝ ιδιωτικοποιείται, ούτε και επιτρέπεται εκ του Συντάγματος να ιδιωτικοποιηθεί

– Δεν υφίσταται ανάγκη δημιουργίας ανεξάρτητης ρυθμιστικής αρχής στα νερά γιατί δεν υφίσταται το ανταγωνιστικό πλαίσιο με άλλα λόγια δεν υπάρχει ελεύθερη αγορά, την οποία πρέπει να εποπτεύσει, να ελέγξει και να ρυθμίσει για να τηρηθούν οι κανόνες ανταγωνισμού.

– Δίνονται αυξημένες αρμοδιότητες στη Ρ.Α.Α.Ε.Υ. η οποία μπορεί να προτείνει αναδιοργάνωση του τομέα παροχής υπηρεσιών ύδατος με συγχωνεύσεις και συνενώσεις των παρόχων υπηρεσιών ύδατος. Αυτό όμως προσκρούει σε ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στο θεσμικό πλαίσιο των Δ.Ε.Υ.Α. του Ν. 1069/80 και κυρίως στον αυτοδιοικητικό χαρακτήρα των συγκεκριμένων επιχειρήσεων αλλά και σε κεκτημένα της τοπικής αυτοδιοίκησης.

– Θεσπίζει κριτήρια αξιολόγησης της διαχειριστικής ικανότητας των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδρευσης και τα ελάχιστα επίπεδα πλήρωσης των κριτήριων για την πιστοποίηση της επάρκειάς τους.

– Επιβάλει υπέρογκα πρόστιμα, και επιβαρύνει οικονομικά με τα τέλη που εισπράττει από τις Δημόσιες επιχειρήσεις ύδρευσης και αποχέτευσης και τις ΔΕΥΑ, εισπράττοντας ποσοστό επί του συνολικού ετήσιου κύκλου εργασιών των παρόχων υπηρεσιών ύδατος, ούτε καν επί των καθαρών κερδών τους. Ακόμη και με ζημίες, θα υποχρεούνται να δίνουν χρήματα για την λειτουργία της νέας ΡΑΕ .

– η νέα Ρυθμιστική Αρχή ενισχύεται θεσμικά σε βάρος τόσο του Υ. Π. ΕΝ και της αρμόδιας Γενικής Γραμματείας Υδάτων, όσο και ιδίως σε βάρος των Δ.Ε.Υ.Α. και υπεισέρχεται σε ζητήματα που συνδέονται με κρίσιμες αρμοδιότητες των επιχειρήσεων, θεσμικά κατοχυρωμένες, όπως για παράδειγμα ο καθορισμός και ο έλεγχος της τιμολογιακής τους πολιτικής. Ουσιαστικά, επιχειρείται η κατάργηση του ιδρυτικού νόμου των Δ.Ε.Υ.Α., ο ν. 1069/80.

– Αποκλείονται, η Ε.Δ.Ε.Υ.Α. ο θεσμικός εκπρόσωπος των ΔΕΥΑ, αλλά και η ΠΟΕ – ΔΕΥΑ που εκφράζει το σύνολο των εργαζόμενων της χώρας, από την συμμετοχή τους στα όργανα διαμόρφωσης και διαβούλευσης για ζητήματα υδατικών πόρων σε αντίθεση με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο.

Το Σωματείο Εργαζομένων της Δ.Ε.Υ.Α. Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης συμμετέχει στην 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ της 20ης  Μαρτίου 2023

για την απόσυρση του νομοσχεδίου που ιδιωτικοποιεί τα νερά.

ΜΑΣ  ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ! ! !