Ενόχλησε το βρίσιμο του Μητσοτάκη.
Με αφορμή μια ανάρτηση του Νικόλα Σεβαστάκη που αναδημοσίευσε ο καθηγητής Β. Νιτσιάκος έκανα το παρακάτω σχόλιο.
Αγαπητέ Vassilis Nitsiakos,
1. Αφού "υπάρχουν ευθύνες" και ακόμα ο κ. Nicolas Sevastakis δεν κατάλαβε ποιος τις έχει ή δεν θέλει να το πει, δείχνει την κουλτούρα κομφορμισμού των διανοούμενων.
2. Αρκετά χρόνια στις σελίδες κουλτούρας η LA STAMPA είχε κείμενο του Φ. Σαβατέρ που πλαισιωνόταν από μια φωτογραφία. Ένας αμερικάνος με όπλο σημαδεύει έναν στο πάτωμα τραυματισμένο, μισοπεθαμένο, άοπλο και τραβάει τη σκανδάλη. Ο τραυματίας προλαβαίνει να εκστομήσει μια βρισιά, «αλήτικη έκφραση».
ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ «ΑΛΗΤΙΚΗ ΕΦΡΑΣΗ».
Πού απευθύνετε την κριτική; Ποιος είναι ο υβριστής;
Με αφορμή μια ανάρτηση του Νικόλα Σεβαστάκη που αναδημοσίευσε ο καθηγητής Β. Νιτσιάκος έκανα το παρακάτω σχόλιο.
Αγαπητέ Vassilis Nitsiakos,
1. Αφού "υπάρχουν ευθύνες" και ακόμα ο κ. Nicolas Sevastakis δεν κατάλαβε ποιος τις έχει ή δεν θέλει να το πει, δείχνει την κουλτούρα κομφορμισμού των διανοούμενων.
2. Αρκετά χρόνια στις σελίδες κουλτούρας η LA STAMPA είχε κείμενο του Φ. Σαβατέρ που πλαισιωνόταν από μια φωτογραφία. Ένας αμερικάνος με όπλο σημαδεύει έναν στο πάτωμα τραυματισμένο, μισοπεθαμένο, άοπλο και τραβάει τη σκανδάλη. Ο τραυματίας προλαβαίνει να εκστομήσει μια βρισιά, «αλήτικη έκφραση».
ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ «ΑΛΗΤΙΚΗ ΕΦΡΑΣΗ».
Πού απευθύνετε την κριτική; Ποιος είναι ο υβριστής;