ενδείξεις - αντενδείξεις





πρός τό δεῖν οὕτω



Προηγούμενα εὕσημον λόγον δῶτε








by : tinakanoumegk

 ΘΕΑΤΡΟ

Γιορτάζουμε φέτος τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης, που είναι ο θεμέλιος λίθος της ανεξαρτησίας του ελληνικού έθνους, ή «φυλής» κατά τον ορισμό του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.

Φυλής, εννοείται, όχι με τη στενή έννοια της ράτσας, του κοινού αίματος, αλλά με την ευρύτερη, του γένους, του κοινού πολιτισμού. Από αυτό το γένος ξεκίνησε η Επανάσταση των Ελλήνων με τον Ρήγα και γεννήθηκε μέσα στις ωδίνες της το σύγχρονο έθνος μας.

Ας μη φοβόμαστε, λοιπόν, τις λέξεις: Επανάσταση του γένους - έθνους των Ελλήνων και δεν επρόκειτο για απλή ανταρσία. Απολύτως νόμιμη κατά το Διεθνές Δίκαιο, εναντίον των δυνάμεων μιας ξένης κατοχής, που ο ελληνικός λαός ουδέποτε αναγνώρισε στους αιώνες της δουλείας. Καθώς η «Ρωμανία» δεν παραδόθηκε αλλά «πάρθηκεν», με τον «Τελευταίο  Έλληνα» κατά τον Οδυσσέα Ελύτη, τον μάρτυρα αυτοκράτορα Κωνσταντίνο Παλαιολόγο, να έχει πει το μεγάλο όχι πριν πέσει μαχόμενος στις επάλξεις μετά από προδοσία. Με εκείνη τη συγκλονιστική του απάντηση στην ιταμή πρόταση του Μωάμεθ Β' να παραδώσει την Πόλη: «Το την Πόλιν σοι δούναι ουκ ημών εστί, ούτε των άλλων, των εν αυτή οικούντων. Κοινή γαρ προαιρέσει αυτοβούλως αποθανούμεν...», δηλαδή «...με κοινή μας θέληση και με την ελεύθερη βούλησή μας αποφασίσαμε να πεθάνουμε...».

Το ελληνικό «συναμφότερον» σε όλη του τη λάμψη. Κάθε γενιά και η επανάστασή της! Πανάκριβα, με αίμα πληρωμένη.

Νόμιμη επανάσταση. Μα οι ξένοι κοίταζαν αλλού και δεν την είδαν, αφήνοντας τον ελληνικό λαό να σφάζεται και να πυρπολείται για επτά έτη συναπτά, πρώτα από τις ασύντακτες ορδές της «Πύλης» και ύστερα από τον τακτικό στρατό του ανήκουστης αγριότητας, αιμοδιψούς και παιδιόθεν ψυχοπαθούς (είναι πια γνωστό) Ιμπραήμ, με επιτελικούς και οργανωτές εξωνημένους Γάλλους και  Άγγλους αξιωματικούς. Τους οποίους οι εισβολείς επλήρωναν με όπιο και αιχμάλωτες Ελληνίδες!

Η επίσημη αγγλική πολιτική δεν άλλαξε, ακόμα και όταν είχε γίνει «ντε φάκτο» αναγνώριση του ελληνικού κράτους από ημιεπίσημους αγγλικούς παράγοντες, με τον χαρακτηρισμό των Ελλήνων ως εμπολέμων. Μέχρι τότε τους ονόμαζαν πειρατές. Χάρις στην κίνηση του έμπειρου Μαυροκορδάτου να εμπλέξει τους χρηματιστές του «Σίτι» στον ελληνικό αγώνα, με τα Δάνεια της Ανεξαρτησίας, γνωρίζοντας ότι άλλη λύση δεν υπήρχε. Που μπορεί να ελευθέρωσαν από τον τουρκικό ζυγό την πατρίδα (ας πούμε αυτή τη λέξη, επιτέλους), για να την υποδουλώσουν, όμως, ταυτοχρόνως στους Ευρωπαίους «προστάτες».

Η αβάσταχτη «Δυστυχία της Ιστορίας», που κάποιοι την ονόμασαν «Ιστορική Διαλεκτική». Το Ναβαρίνο δεν έγινε υπό την πίεση του φιλελληνικού κομιτάτου, όπως αφελώς πιστεύουν κάποιοι, αλλά κάτω από την πολύ ισχυρότερη πίεση των κύκλων του «Σίτι», για να μην χάσουν τα λεφτά τους οι ομολογιούχοι λόρδοι που είχαν επενδύσει σε μια φάση αφθονίας του χρήματος.

Απέναντι σε όλα αυτά ύψωσε το ανάστημά του ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και έσωσε τη χώρα με διπλό αγώνα: με λυσσασμένο πόλεμο κατά του εισβολέα, «με φωτιά και τσεκούρι» στους προσκυνημένους. Η Ελληνική Επανάσταση δεν ήταν ένα παιχνίδι κρίκετ για τους αργόσχολους κερδοσκόπους αριστοκράτες της Ευρώπης, ήταν ένα γενικό ολοκαύτωμα και μια «ολική θυσία», στην οποία κερδίζει τελικά όποιος χάνει τα πιο πολλά. Ένα χρηματιστήριο του Χάρου, που μόνο η γραφίδα ενός Αισχύλου θα μπορούσε να περιγράψει: «Άρης, χρυσαμοιβός ψυχών» ("Επτά επί Θήβας").

Ό,τι απέμεινε από αυτήν την ανελέητη και διαρκή κούρσα θανάτου είναι η Ελλάδα του σήμερα, με τα ναι της και με τα όχι της. Δεν έχουμε άλλη χώρα, ας πάψουμε να την καίμε, όσοι αμετανόητοι, ανιστόρητοι, άβουλοι, ανερμάτιστοι, αδαείς, μοιραίοι και καταστροφικοί «νοσταλγοί της τουρκοκρατίας».

Γράφει χαρακτηριστικά στα απομνημονεύματά του ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, δίχως να φοβάται την αλήθεια: «Το ασκέρι που ήταν μέσα (στην Τρίπολη), το ελληνικό, έκοβε και εσκότωνε από Παρασκευή έως Κυριακή, γυναίκες παιδιά και άνδρες, 32.000 μια ώρα ολόγυρα της Τριπολιτσάς.  Ένας Υδραίος έσφαξε 90.  Έλληνες εσκοτώθηκαν εκατόν.  Έτσι επήρε τέλος. Τελάλη, να παύσει ο σφαγμός».

Και πιο κάτω: «Όταν εμβήκα στην Τριπολιτσά, με έδειξαν τον πλάτανο εις το παζάρι όπου εκρέμαγαν τους  Έλληνας. Αναστέναξα και είπα:  Άιντε, πόσοι από το σόγι μου και από τους  Έλληνας εκρεμάσθηκαν εκεί. Και διέταξα και τον έκοψαν. Επαρηγορήθηκα και διά τον σκοτωμόν των Τούρκων».

Η πειραματική, διαδραστική παράσταση, σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Λαμπίρη, σε σύμπραξη με το «Εργαστήριο Μουσικής Ακουστικής Τεχνολογίας» του ΕΚΠΑ, με τη στήριξη του «Ιδρύματος  Έρευνας και Τεχνολογίας», επιχειρεί και κατορθώνει να εντάξει τη χρήση καινούργιων τεχνικών μέσων στην παλιά, παραδοσιακή θεατρική φόρμα. Για να εμπλουτίσει τη διήγηση ιστορικών συμβάντων με νέα ηχοτοπία και απρόσμενες μουσικές εικόνες, ενός κάλλους όχι μόνο αισθητικής αλλά και παιδαγωγικής αξίας. Προσβλέποντας ιδίως στην ενδυνάμωση του αισθήματος της δικαιοσύνης μέσα στον σύγχρονο άνθρωπο, με την ψυχή του κορεσμένη από ένα σύνδρομο τυφλής εκδίκησης.

Ενδεικτικά, περιλαμβάνει ανάλυση της βυζαντινής ψαλτικής φωνής και υψηλή ανάλυση της προσωδίας του τραγικού λόγου. Με το εκλεκτό κλαρινέτο της Μίνας Τσάμου να συνδέει μουσικά, μελωδικά, το διασπασμένο ιστορικό τοπίο. Το ερειπωμένο Κάστρο ενός Παπαδιαμάντη έρχονται τότε να κατοικήσουν ξανά οι μορφές των σύγχρονων ερευνητριών Ευγενίας Αποστόλου και Σοφίας Λύκου... που ενδύονται τον «άλλο» εαυτό τους, τον θεατρικό, αφηγούμενες ταπεινά τη δική τους επιστημονική διαδρομή έως εδώ. Για να συνδέσουν το κομμένο νήμα της προφορικής με τη γραπτή μας ιστορική παράδοση.

Αλλά η «ψυχή» του όλου εγχειρήματος δεν είναι οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα. Είναι ο αναντικατάστατος ζωντανός ηθοποιός που ενσαρκώνει εδώ τον ήρωα. Ο σπουδαίος Μάνος Βακούσης ως Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, μελαγχολικός και μόνος, βιώνει τον ρόλο ώς τα τρίσβαθα, με αργή κίνηση - βύθιση και ανάδυση μέσα στη φαινομενική ακινησία, ένα υπόδειγμα δημιουργικής απλότητας και φαντασίας μαζί, που παντρεύει το θεατρικό μας γίγνεσθαι με το ιστορικό και επάξια κατακτά τον «μέγιστο έπαινο» μιας αλήθειας που δεν γίνεται, αλλά είναι.

ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Η ΑΥΓΗ

by : tinakanoumegk
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΔΗΒ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑΣ Κo Δ. ΚΟΥΒΕΛΑ




ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΔΗΒ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑΣ Κo Δ. ΚΟΥΒΕΛΑ




ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΟΗΘΙΚΗΣ

Προς: Τον Iατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης και τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο



Η Διεπιστημονική Ένωση Υπεράσπισης της Δημοκρατίας και της Βιοηθικής συστάθηκε τον Μάρτιο του 2021 προκειμένου να συνεισφέρει στον δημόσιο διάλογο μέσω επιστημονικών ερευνών, εκθέσεων και παρεμβάσεων για τα κρίσιμα ζητήματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας και της βιοηθικής. Η ανάγκη αυτή έχει αναδειχθεί από την ίδια την κοινωνία και την ανησυχία των πολιτών για τις απειλές άρσης της συναίνεσης σε ιατρική πράξη (απειλές που έχουν ήδη υλοποιηθεί στην περίπτωση των υποχρεωτικών αυτοδιαγνωστικών τεστ και του «Διαβατηρίου Ανοσίας»), καθώς και για την επαπειλούμενη επιβολή υποχρεωτικών εμβολιασμών, η οποία είναι δηλωμένη πρόθεση της κυβέρνησης και εφαρμόζεται πιλοτικά στον κλάδο των υγειονομικών για να εφαρμοστεί εν συνεχεία σε ολόκληρη την κοινωνία.

Η εφαρμογή ενός νέου εμβολίου με καινούργια τεχνολογία σε τόσο μεγάλη κλίμακα θα όφειλε να έχει προκαλέσει τον σκεπτικισμό κάθε εχέφρονος ανθρώπου και ιδιαίτερα επιστήμονα. Όλοι οι γιατροί γνωρίζουμε φάρμακα και εμβόλια που εγκρίθηκαν, κυκλοφόρησαν και αποσύρθηκαν είτε ως αναποτελεσματικά είτε ως επικίνδυνα. Ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί ένα φάρμακο ή εμβόλιο σε τόσο μεγάλο αριθμό ανθρώπων μέσα σε τόσο σύντομο διάστημα. Αντί αυτή η εμπειρία να αξιοποιηθεί έτσι ώστε να χρησιμοποιηθούν τα εν λόγω τα εμβόλια με φειδώ, σαν ένα όπλο εκεί που έπρεπε, τα βαφτίσαμε, μετά από τους πολιτικούς και οι γιατροί, «πανάκεια». Η «τεκμηρίωση» ωφέλειας είναι αστεία σε σύγκριση με το ρίσκο αυτής της γενετικής-ανοσολογικής παρέμβασης που επιβάλλεται στο σύνολο του πληθυσμού και στο οικοσύστημα. Δεν νομίζετε ότι είναι τρομακτική ευθύνη; Ποια μέτρα παίρνονται για να διαπιστωθούν όσο το δυνατόν συντομότερα προβλήματα και παρενέργειες;

Ποια φαρμακοεπαγρύπνηση γίνεται; Ενδιαφέρθηκαν οι Ιατρικοί Σύλλογοι να ενημερώσουν τουλάχιστον τα μέλη τους τί είναι αυτή και πως γίνεται; Οι παιδίατροι και οι κτηνίατροι που κάνουν εμβόλια γνωρίζουν —και το κάνουν υποχρεωτικά— να επικολλούν στα βιβλιάρια την ετικέτα που αναγράφει το όνομα του σκευάσματος, την παρτίδα και την ημερομηνία λήξης. Δεν ξέρουμε κανένα κέντρο εμβολιασμού που να έδινε αυτά τα στοιχεία στους εμβολιαζόμενους. Τα στοιχεία αυτά όμως είναι αναγκαία για να συμπληρωθεί κάρτα φαρμακοεπαγρύπνησης ώστε, αν προκύψει οποιαδήποτε παρενέργεια, να δηλωθεί. Άρα, με αυτή την παράλειψη μπορούμε να πούμε ότι έμπαιναν δυσκολίες στη δήλωση και καταγραφή σοβαρών παρενεργειών. Δεν ειπώθηκε ποτέ από τους ειδικούς δημόσια ποιες παρενέργειες δηλώνονται και πώς ενώ για κάθε σοβαρή παρενέργεια που έπαιρνε δημοσιότητα έσπευδαν να δηλώσουν την επιστημονική τους άποψη για μη συσχέτιση, επενδεδυμένη με το κύρος του ακαταδίωκτου. Αναγκάστηκε σε παραίτηση για το θέμα αυτό ο κ. Βλαχογιαννόπουλος και κανένας Ιατρικός σύλλογος δεν εξέφρασε το παραμικρό ενδιαφέρον για το θέμα, σαν να επρόκειτο για προσωπικό ζήτημα και όχι για ζήτημα που αφορούσε την κοινωνία. Ποιά είναι η θέση σας ως Ιατρικού Συλλόγου για τα προαναφερθέντα ζητήματα;

Για ενημέρωση σχετικά με το ποια περιστατικά χρήζουν καταγραφής και δήλωσης, σας παραθέτουμε την παραπομπή στον σύνδεσμο του VAERS https://vaers.hhs.gov/faq.html, καθώς και από το Εudravigilance https://www.adrreports.eu/en/covid19_message.html, τα “COVID-19 important messages: Important information to consider before looking at ADR reports for the COVID-19 vaccines”.

Στα παραπάνω είναι σαφές ότι καταγράφεται και δηλώνεται ως παρενέργεια (ADR) κάθε σοβαρό σύμβαμα μετά τον εμβολιασμό που οδηγεί σε νοσηλεία, αναπηρία, θάνατο καθώς και σοβαρή νόσηση από τον Sars–Cov-2 . Η αξιολόγηση, για το αν οι αναφερόμενες παρενέργειες σχετίζονται αιτιολογικά με το εμβόλιο είναι αντικείμενο διεξοδικής έρευνας που γίνεται στη βάση δεδομένων όπου συγκεντρώνονται τα στοιχεία.

Βάσει των προαναφερομένων, η άποψη του κ. Κούβελα για καταγραφή κάθε θανάτου και σοβαρού, επικίνδυνου για την ζωή συμβάματος μετά από εμβολιασμό σαν ύποπτη παρενέργεια του εμβολίου η οποία οφείλει να καταγραφεί στο σύστημα φαρμακοεπαγρύπνησης είναι μέσα στους κανόνες που ορίζει το VAERS και το Eudravigilance. Εσείς καθώς και η Καρδιολογική Εταιρεία που γνωμοδότησε, αγνοείτε το ποιοι είναι οι κανόνες καταγραφής στο σύστημα φαρμακοεπαγρύπνησης, και αυτό είναι απόδειξη για το τί είδους φαρμακοεπαγρύπνηση γίνεται στη χώρα μας.

Εάν είχατε παρακολουθήσει τη διαδικασία αιτιολογικού συσχετισμού των εμβολίων με τις διάφορες σοβαρές παρενέργειες, όπως θρομβώσεις, μυοκαρδίτιδες, περικαρδίτιδες, σύνδρομο τριχοειδικής διαφυγής, κτλ. Θα είχατε αντιληφθεί ότι αυτές χαρακτηρίστηκαν ως αιτιολογικά σχετιζόμενες με το εμβόλιο ύστερ’ από ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο εθεωρείτο ότι απλώς σχετίζονται κατά μη αποσαφηνισμένο τρόπο. Όταν συγκεντρώθηκαν τα στοιχεία που χρειάζονταν, χαρακτηρίστηκε ο συσχετισμός αιτιολογικός και απαιτήθηκε από τις κατασκευάστριες εταιρείες να τα προσθέσουν στο φύλλο που συνοδεύει το εμβόλιο σαν παρενέργειες. Αν σήμερα κάνετε μία αναζήτηση στον παρακάτω σύνδεσμο, θα βρείτε πολλές επιπλέον δηλωμένες παρενέργειες στο στάδιο που εξετάζεται ακόμα ο αιτιολογικός τους συσχετισμός με τα εμβόλια: https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/EPAR/comirnaty#safety-updates-section

Συνεπώς, ο ισχυρισμός της Καρδιολογικής Εταιρείας ότι δεν ισχύει αυτό που είπε ο κ. Κούβελας επειδή δεν γράφεται ως παρενέργεια στο SPC δεν έχει έρεισμα, διότι αυτό έπεται, εφόσον το φύλο αναθεωρείται ανάλογα με τα αποτελέσματα της φαρμακοεπαγρύπνησης – όπως προαναφέρθηκε για τις θρομβώσεις, μυοκαρδίτιδες κτλ. που προστέθηκαν τον Ιούνιο και Ιούλιο.

Η διαδικασία αυτή έχει εκτεθεί δημοσίως πολλές φορές από τον κ. Κούβελα, ο οποίος λόγω ειδικότητας είναι ο πλέον αρμόδιος, και δεν είναι τόσο δύσκολο να γίνει κατανοητή από κάποιον που έχει σχέση με την ιατρική, αρκεί να μην τον τυφλώνει η προκατάληψη. Ενόψει αυτών, θα μπορούσε να αναστραφεί το κατηγορητήριο και να επιρριφθεί στον Ιατρικό Σύλλογο αμέλεια και παράκαμψη ουσιωδών διαδικασιών η οποία θέτει σε κίνδυνο τη ζωή και την υγεία αναρίθμητων ανθρώπων.

Και σε κάθε περίπτωση οι διώξεις για έκφραση άποψης και μάλιστα από επιστημονικά όργανα προαναγγέλλουν δυσοίωνες εποχές.

ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥΣ.

Αθήνα 30-8-2021
by : tinakanoumegk

 

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "medRxiv THE PREPRINT SERVER FOR HEALTH SCIENCES Cald CSH Spring Harber Laberatery BMJ Yale HOME ABC Search Comparing SARS-CoV-2 natural immunity to vaccine-induced immunity: immunity:reinfections versus breakthrough infections Comment on this paper Sivan Gazit, Roei Shlezinger, Galit Perez. Roni Lotan,Asaf Peretz,Amir Ben-Tov, Dani Cohen, Khicam Muhsen, Gabriel Chodick, Tal Patalon doi: thtp/ior/0.101l021.0215"

Ο χρήστης Konstantinos Farsalinos είναι με το χρήστη Konstantinos Farsalinos-b.

Η χειραγώγηση από τον εξευτελισμό απέχουν μια μελέτη δρόμο.
Σύγκριση εμβολιαστικής και φυσικής (από τη νόσο) ανοσίας… Το χρονικό μιας προδιαγεγραμμένης δικαίωσης.
Μελέτη (προδημοσίευση - https://tinyurl.com/rv8s6cwu) από το Ισραήλ έκανε σύγκριση μεταξύ εμβολιαστικής (2 δόσεις του εμβολίου της Pfizer) και φυσικής (από τη νόσο) ανοσίας, με δεδομένα από το 2ο μεγαλύτερο ασφαλιστικό ταμείο της χώρας.
Όσοι είχαν εμβολιαστεί την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2021 και παρακολουθήθηκαν μέχρι τις 14 Αυγούστου 2021, είχαν 13 ΦΟΡΕΣ (1200%) ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ μόλυνσης με SARS-CoV-2 σε σχέση με επανα-μόλυνση σε όσους είχαν νοσήσει την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2021.
Οι εμβολιασμένοι είχαν επίσης 27 ΦΟΡΕΣ (2600%) ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ εμφάνισης νόσου (δηλαδή μόλυνσης με συμπτώματα) σε σχέση με επανανόσηση σε νοσήσαντες. Η πιθανότητα εισαγωγής στο νοσοκομείο ήταν 8πλάσια (+700%) για τους εμβολιασμένους.
Η μελέτη επίσης εξέτασε τη διαφορά μεταξύ εμβολιασμένων και όσων είχαν νοσήσει ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ του χρονικού σημείου νόσησης. Συμπεριέλαβαν δηλαδή και όσους είχαν νοσήσει πριν από μεγάλο διάστημα, και κατά το 2020.
Σε αυτή την περίπτωση οι εμβολιασμένοι είχαν 6 ΦΟΡΕΣ (500%) ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ μόλυνσης με SARS-CoV-2 και 7 ΦΟΡΕΣ (600%) ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ εμφάνισης νόσου (δηλαδή μόλυνσης με συμπτώματα). Η πιθανότητα εισαγωγής στο νοσοκομείο ήταν 7 φορές (+600%) υψηλότερη στους εμβολιασμένους.
Τέλος, έγινε και σύγκριση μεταξύ όσων νόσησαν και όσων νόσησαν KAI στη συνέχεια έκαναν 1 δόση του εμβολίου (μέχρι τις 25 Μάϊου 2021). Όσοι έκαναν μια δόση είχαν 47% μικρότερη πιθανότητα να επανα-μολυνθούν αλλά δεν είχαν στατιστικά σημαντική διαφορά στην πιθανότητα να επανανοσήσουν σε σχέση με τους νοσήσαντες που δεν εμβολιάστηκαν.
Το κείμενο αυτό το αφιερώνω σε όσους είχαν την ατυχία να νοσήσουν, κυρίως τους υγειονομικούς, που όχι μόνο θα μπουν σε αναστολή (αν έχει περάσει εξάμηνο) αλλά που τους έχουν χλευάσει, ειρωνευτεί, απαξιώσει και χαρακτηρίσει ψεκασμένους επειδή δεν θέλησαν να εμβολιαστούν.
Δεν θα μπω στον πειρασμό να μιλήσω για τσαρλατάνους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ που πολιτικοποίησαν με χυδαιότητα την ανοσία, καταργώντας βασική ιατρική γνώση. Αφήνω αυτό το ύφος στο Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΑΣ.
Φυσικά δεν προτιμούμε την φυσική από την εμβολιαστική ανοσία, αλλά πλέον είναι ώρα να αγνοήσουμε όλους τους περιφερόμενους "ειδήμονες" και μη ειδήμονες ψευτολάγνους, και όλα όσα λένε.
Αν οι επιστήμονες και η πολιτική αρχή που επέδειξαν τέτοια συμπεριφορά και χρησιμοποίησαν τέτοιους χαρακτηρισμούς, έχουν στοιχειώδες φιλότιμο, θα πρέπει:
1. Να ζητήσουν συγγνώμη από όλους για την γελοιοποίηση της επιστήμης περί φυσικής και εμβολιαστικής ανοσίας. Ξεκινώντας ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ με τον κ. Βασιλείου, νεφρολόγο του Νοσ. Έδεσσας, τον οποίο “σταύρωσαν” σε τηλεοπτικό σταθμό και θα θέσουν σύντομα σε αναστολή. Ενώ οι ασθενείς του είναι περισσότερο ασφαλείς από ότι θα ήταν με κάποιον εμβολιασμένο που δεν έχει νοσήσει.
2. Να αποσύρουν άμεσα τις άθλιες και αντιεπιστημονικές αποφάσεις αναστολής εργασίας για όλους τους υγειονομικούς που έχουν νοσήσει πέραν του 6μήνου και δεν έχουν εμβολιαστεί (ανεξάρτητα του τίτλου αντισωμάτων τους). Είναι σαφώς μικρότερος ο κίνδυνος από αυτούς σε σχέση με τους πλήρως εμβολιασμένους συναδέλφους που δεν έχουν νοσήσει.
3. Να αποσύρουν κάθε χρονικό όριο στο πιστοποιητικό COVID για νοσήσαντες, διότι αν κάποιος θα έπρεπε να έχει χρονικό περιορισμό είναι ο πλήρως εμβολιασμένος που δεν έχει νοσήσει (όπως για παράδειγμα εγώ).
4. Ο ΠΟΥ να ζητήσει συγγνώμη και να αποσύρει άμεσα την αντιεπιστημονική και παράλογη (κυριολεκτικά fake news) πρόσφατη ανάρτησή του ότι οι νοσήσαντες δεν έχουν επαρκή ανοσία, διότι είναι άκρως ψευδής και αντιεμβολιαστική δήλωση. Τι θα έπρεπε, δηλαδή, να πει για την εμβολιαστική ανοσία; Συλλυπητήρια σε όσους ειρωνεύονταν όταν έγραψα για fake news του ΠΟΥ (https://tinyurl.com/4r3tcw5e - facebook ποστ, 16 Αυγούστου)
Όταν κάποια στιγμή αποφασίσουν να σκεφτούν, όταν δηλαδή καταλάβουν τι αποφάσεις έχουν πάρει και ότι έχουν ήδη καταγραφεί στις ντροπιαστικές σελίδες της ιστορίας, ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ανεμβολίαστους νοσήσαντες και μη νοσήσαντες) κάθε κοινωνικό διαχωρισμό με υποχρεωτικότητες και ανεκδιήγητες τιμωρίες (συμπεριλαμβανομένου και του πιστοποιητικού ιατρικών φρονημάτων), που παραπέμπουν μόνο σε ολοκληρωτικά καθεστώτα.
Στη συνέχεια να αποχωρήσουν με σκυμμένο το κεφάλι διότι θα πρέπει να ντρέπονται να αντικρύσουν την κοινωνία στα μάτια.
Υπάρχουν και επιστήμονες που συμμετέχουν στη διαχείριση αλλά δεν έχουν εκφράσει δημόσια ακραίες απόψεις. Μετά από τις συνεχόμενες ήττες (ανύπαρκτο τείχος ανοσίας, καταστροφικά lockdown που δεν έσωσαν τίποτα και διέλυσαν την κοινωνία, ανακοίνωση 3ης δόσης χωρίς έγκριση από κανέναν, οδηγία να εμβολιάζονται υποχρεωτικά οι νοσήσαντες, πολιτικοποίηση της ανοσίας, έμμεση συμμετοχή στον κοινωνικό διχασμό δια της σιωπής τους), έχουν μια από τις τελευταίες ευκαιρίες να αποχωρήσουν πριν γελοιοποιηθούν, διότι τους εκθέτουν ανεπανόρθωτα οι υπόλοιποι που τοποθετούνται δημόσια και κουνούν το δάχτυλο.
Η χειραγώγηση από τον εξευτελισμό απέχουν μια μελέτη δρόμο.
by : tinakanoumegk

 

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει την κριτική του για την ταινία Ο Άνθρωπος του Θεού (Man of God) της Yelena Popovic με τον Άρη Σερβετάλη. Μην την χάσετε! #ManOfGod
by : tinakanoumegk

 


Για να συστηθώ με όλους τους συμπολίτες μου, είμαι ο υγιής, απομονωμένος, ανένταχτος, περιθωριοποιημένος, αποκλεισμένος απειλημένος, εκβιασμένος και υπό αναστολή υγιής «λεπρός» ανεμβολίαστος υγειονομικός. Ήρθε η ώρα να σε παρακαλέσω να έρθεις μαζί μου, να σταθείς δίπλα μου κι ας μη με αγγίξεις.
Εσύ που νόσησες ή νοσηλεύτηκες και σε φρόντισα χωρίς ρατσισμό (όσον αφορά τον διαχωρισμό νόσου μολυσματικής ή όχι) με μεγάλη αυταπάρνηση ανιδιοτέλεια και ηθική.
Εσένα που μετέφερα αγκαλιά στο ασθενοφόρο, εσένα που φρόντισα την προσωπική σου υγιεινή, που σου έδωσα νερό να πιεις, που σε εξέτασα, σε διασωλήνωσα, που άγγιξα όλο το μολυσματικό σου ιικό φορτίο, εσένα που θεράπευσα. Εσένα που δεν κατάφερα να σώσω τον συγγενή σου, αλλά ήμουν κοντά του μέχρι τέλους να ξενυχτάω στο προσκέφαλό του, να ψάχνω επιστημονικά τον δρόμο για τη σωτήρια του, να προσεύχομαι για τη ζωή του.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ, συμπολίτη μου, ότι μέχρι τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ’21 δεν είχαμε εμβόλια. Ήμουν καθημερινά μάχιμος στον αγώνα της 1ης γραμμής. Και ναι! Φοβήθηκα τη νόσο, τον θάνατο, την απομόνωση, τον κοινωνικό αποκλεισμό (που έζησα εγώ και η οικογένειά μου) επειδή ήμουν υγειονομικός. Έπρεπε να δώσω αγώνα μέσα μου. Η μάχη ήταν συνειδησιακή, σωματική, ηθική. Έπρεπε να κερδίσω τον φόβο μου για να μπορώ να σε βοηθήσω, να είμαι κοντά σου από όποια θέση κι αν βρισκόμουν. Και τα κατάφερα.
Πάλεψα με την αγωνία μου, με τη σωματική μου κούραση, με την ίδια την ψυχή μου, έχοντας έλλειψη αέρα από τις πολλές ώρες χρήσης της μάσκας, από την οσμή της νόσου και της αίσθησης του αβάσταχτου θανάτου μπροστά στα μάτια μου. Δεν λιγοψύχησα, δεν λιποτάκτησα, δεν το έβαλα στα πόδια αφήνοντας το μέτωπο της μάχης ακάλυπτο. Δεν βγήκα σε αναστολή ούτε σε αναρρωτική άδεια. Έμεινα δίπλα σου και κέρδισα τη μάχη. Αφιερώθηκα σε σένα ψυχή τε και σώματι. Ίσως με κόλλησες και νόσησα, ίσως να πέθανα κιόλας. Ίσως, πάλι, να μην αρρώστησα ποτέ.
ΟΜΩΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ. Πάει καιρός από τότε που πάλεψα να προασπιστώ την υγεία σου και την υγεία όλων. Βλέπεις; Βγήκα ζωντανός και δυνατός. Θυμάσαι τα Χριστούγεννα, αγαπημένε μου συμπολίτη, που με χειροκροτούσες από τα μπαλκόνια; Μου έδινες τόσο κουράγιο να συνεχίσω τον ανηφορικό δρόμο. Μη με εγκαταλείπεις τώρα που με αναγκάζουν να παραιτηθώ. Σε χρειάζομαι κοντά μου, εμβολιασμένε και ανεμβολίαστε συμπολίτη. Εγώ ο βράχος o υγειονομικός περνάω δύσκολες ώρες και μαζί και η οικογένειά μου. Με υποχρεώνουν σε εμβολιασμό και, επειδή αρνούμαι, με βγάζουν σε αναστολή, μου κλείνουν το ιατρείο, με διώχνουν από την κλινική, από το ΕΚΑΒ, από την καθαριότητα, από το μαγειρείο. Σε χρειάζομαι κοντά μου και, όσες ιδιότητες κι αν επικαλεστώ, είμαι ο ίδιος. Ο ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΣ.
Κι εσένα, δάσκαλε, κι εσένα, καθηγητά, πανεπιστημιακέ, που με δίδαξες να ‘μαι ερευνητής γνώστης, δυνατός, ατρόμητος, ηθικός, δίκαιος, πιστός στον όρκο του Ιπποκράτη, να σέβομαι τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους κανόνες της ιατρικής δεοντολογίας, ώστε να μην προβώ ποτέ σε ιατρική πράξη χωρίς τη συγκατάθεση του ασθενούς μου. ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ.
Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο να επιβάλλεται η υποχρεωτικότητα εμβολιασμού, ενάντια σε κάθε νομοθετική πράξη και επιπλέον με άγνοια, προχειρότητα, αντιεπιστημονικότητα, ανηθικότητα, προσβάλλοντας κάθε νόμο προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μου.
Εσύ, συνάδελφε, νοσηλευτή, γιατρέ, τραυματιοφορέα, ακτινολόγε, διοικητικέ, ασθενή μου, συμπολίτη μου, εμβολιασμένε κι ανεμβολίαστε, συμπαραστάσου με. Όταν νόσησα, μου στάθηκες και δούλευες για δύο.
Όταν εσύ αρρώστησες, ανέλαβα και για τους δύο. Μην αφήσεις τώρα τη διάσπαρτη διχόνοια να μας χωρίσει σε στρατόπεδα μίσους ούτε να ζω υγιής σε μια σύγχρονη Σπιναλόγκα. Εσύ φοβάσαι τη νόσο ή έχεις προβλήματα υγείας και σέβομαι την απόφασή σου. Εγώ φοβάμαι το εμβόλιο γιατί έχω περάσει θρόμβωση, μυοκαρδιοπάθεια ή δεν έχω τίποτα. Απλώς αρνούμαι την υποχρεωτικότητα οποιασδήποτε ιατρικής πράξης.
ΔΕΝ ΣΥΓΚΑΤΑΤΕΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ. Διότι, βάσει του νόμου 2462/1997 ΦΕΚ (υπερσυνταγματικό) 25α/26-02-1997, καθένας αποφασίζει μόνος του για τον εαυτό του και καμία συλλογική, κοινοτική συμφωνία ή συγκατάθεση ενός ηγέτη κοινότητας ή άλλης Αρχής αντικαθιστά τη συγκατάθεση του ενημερωμένου ατόμου! Ξέρω πως εμένα θα με τιμωρήσουν. Με απειλούν με πειθαρχικά συμβούλια είτε επειδή αρνούμαι να εμβολιαστώ είτε γιατί αναφέρω τις παρενέργειες των εμβολίων που παρουσιάστηκαν στους ασθενείς μου. Λες και μόνο οι δικοί μου ασθενείς έχουν παρενέργειες. Ίσως πάθανε οξεία τύφλωση, κώφωση και ιδεοψυχαναγκαστικη διαταραχή. Αλλά, εάν τιμωρηθούν ή απωθηθούν υγειονομικοί, σωστότερο θα ήταν να φύγουν αυτοί που αρνήθηκαν να δουν εμπύρετο ασθενή εν μέσω πανδημίας (με ή χωρίς Covid). Αυτοί που διαχώρισαν και ρατσιστικοποίησαν τις οποιεσδήποτε λοιμώξεις. Οι λιποτάκτες του μετώπου και οι καταπατητές του όρκου τους. ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ.
Εύγε στους μπερδεμένους εγκεφάλους που δημιούργησε ο φόβος ή όποιο άλλο κίνητρο υπάρχει που δεν γνωρίζουμε. Εδώ και χρόνια έχουμε δει ανθρώπους να πεθαίνουν γιατί αρνήθηκαν ιατρικές πράξεις (μεταγγίσεις, αφαιμάξεις, χημειοθεραπείες, στεφανιογραφίες κ.λπ.) πιθανώς και λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων. Εδώ μιλάμε για επιβολή ιατρικής πράξης σε υγιείς. Δηλαδή, αν αλλάξουμε θρησκευτικές πεποιθήσεις, θα απαλλαχτούμε από την υποχρεωτικότητα; Ακόμη και η Ορθόδοξη Εκκλησία μου με πιέζει κάνοντας εμβολιαστική εκστρατεία στον πρωινό κυριακάτικο λόγο του ΘΕΟΥ. Σύντομα όμως θα καταρριφθεί το εμβολιαστικό τους αφήγημα. Δεν θα αλλαξοπιστήσω. Δεν τυφλώθηκα. Και ο Θεός μού δείχνει τον δρόμο, τον οποίο όλοι σε λίγο θα αναγκαστούν να ακολουθήσουν. Τώρα είμαστε εμείς απελπισμένοι, ψάχνοντας νομική κάλυψη για να αγκιστρωθούμε. Εύχομαι να μην είναι εκείνοι σύντομα στη θέση μας.
ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΙΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
1. Αποδεικνύεται βάσει των στοιχείων του ΕΟΔΥ ότι οι εμβολιασμένοι και νοσούν και διασπείρουν και πεθαίνουν. Αρα το αρχικό αίτημα της κυβέρνησης για διασφάλιση της δημόσιας υγείας δεν ισχύει πια, αν αναλογιστούμε ότι εμείς κάνουμε rapid tests, φοράμε μάσκες και ξέρουμε πότε είμαστε ακόμη και ασυμπτωματικοί, ενώ οι εμβολιασμένοι μεταφέρουν τη νόσο σε όλους κι ας έχουν freedom pass, TO OΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΝΟΣΟΥ. Οι ευπαθείς ομάδες και οι υγειονομικοί θα αναγκαστούν να επανεμβολιαστούν. Έτσι αυθαιρέτως, αντιεπιστημονικώς και χωρίς μελέτες ασφάλειας – αποτελεσματικότητας.
2. Οι νοσήσαντες ανεμβολίαστοι και οι άνθρωποι που χωρίς να νοσήσουν έχουν αντισώματα έναντι του Covid (ακόμη κι αν το νούμερο αυτό είναι μικρό) έχουν την επίκτητη ανοσία διεγερμένη, με τα λεμφοκύτταρα μνήμης να καραδοκούν τον εχθρό και να αντεπεξέλθουν σε κάθε είδους μετάλλαξη του ιού (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑ). Ο οργανισμός φαρμάκων αναφέρει στην ιστοσελίδα του ότι δεν υπάρχουν αρκετά συμπεράσματα για τη χρήση εμβολίου mRNA ΣΕ ΑΝΑΡΡΩΣΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΚΟΡΟΝΟΪΟ. Αρα εμβολιάζετε την πολυπόθητη αποδεδειγμένη αγέλη αυτοβούλως, που μόνο παρενέργειες εγκυμονεί πάρα όφελος.
3. Οι γιατροί των καναλιών (που δεν ξέρουμε πόσες ώρες φοράνε στολή και μάσκα με 40 βαθμούς Κελσίου) αμφισβητούν λοιπόν την επίκτητη χημική και κυτταρική ανοσία, καθώς και την ύπαρξη β λεμφοκυττάρων μνήμης, τα όποια διδαχτήκαμε στα πρώτα έτη της Ιατρικής. Πόσα αξιώματα θα καταρρίψετε πια;
4. Γιατί τόσο πάθος και μένος εμβολιασμού στους νέους, στους φοιτητές, στους μαθητές, στα παιδιά; Εφόσον έχουν εμβολιαστεί οι ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας και κάθε οικογένειας; Παγκόσμιες μελέτες δείχνουν ότι τα παιδιά έχουν μηδαμινή θνησιμότητα από τον ιό, ενώ η θνητότητα από Covid παραμένει κατά μέσο όρο 79 έτη, με 80 στις 100 να έχουν σοβαρές συννοσηρότητες.
Αυτό σημαίνει ότι αυτοακυρώνεστε μόνοι σας και αποδεικνύετε την έλλειψη πίστης και εμπιστοσύνης στην εμβολιαστική κάλυψη. Και καλά κάνετε, διότι αποδώσατε λάθος ελευθερίες διακίνησης των εμβολιασμένων οι οποίοι είναι πυρηνική βόμβα μετάδοσης του ιού. Τη μετάλλαξη Δέλτα, που είναι πιο μολυσματική μεν, αλλά λιγότερο θανατηφόρα, καθώς και τη μετάλλαξη Ε, Ζ, Η, Θ κ.λπ., θα την κολλάμε όλοι ώσπου η πανδημία να πέσει σε κλίμακα εποχικής γρίπης.
5. Πόσοι ασθενείς επανανόσησαν ανεμβολίαστοι και πόσοι εμβολιασμένοι; Ελάχιστο έως μηδαμινό ποσοστό επαναλοίμωξης σε ανεμβολίαστους. Αντιθέτως, εμβολιασμένοι πάρα πολλοί και με νοσηλείες (σιγά σιγά θα ανεβαίνουν και οι θάνατοι σε εμβολιασμένους).
6. Μέσα Αυγούστου του ’21 φτιάξατε λίστα εξαιρέσεων για κλάματα, έχοντας βάλει ελάχιστα κριτήρια εξαίρεσης και ντροπής. Εδώ όμως και 8 μήνες πιστοποιούσατε ασφάλεια. Αρα παραδέχεστε ότι εμβολιάσατε γυναίκες με αντιφωσφολιπιδαιμικο σύνδρομο (που πιθανώς δεν το γνώριζαν κιόλας), με παρενέργεια πρόκλησης ακόμη και θάνατο και στη χώρα μας.
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΛΙΓΗ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ. Αντ’ αυτού ψηφίσατε το ΑΚΑΤΑΔΙΩΚΤΟ.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΟΔΗΓΙΩΝ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΜΒΟΛΙΟΥ
1. Δεν υπάρχουν φύλλα οδηγιών στο συγκεκριμένο εμβόλιο ώστε να ενημερωθεί ο υπεύθυνος πολίτης.
2. Βρίσκεται αναρτημένο μόνο στο διαδίκτυο όπου πρώτο γραφόμενο είναι «ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ» (SOS).
3. Σε αναφορά ΣΟΒΑΡΗ ΑΛΛΕΡΓΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ, ΦΛΕΓΜΟΝΗ ΜΥΟ-ΠΕΡΙΚΑΡΔΙΟΥ, ΟΙΔΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΑΙΦΝΙΔΙΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ = ΑΓΝΩΣΤΕΣ!
4. Για τον θηλασμό δεν υπάρχουν μελέτες. ΕΠΙΣΗΜΩΣ.
5. Για τη γονιμότητα υπάρχουν μόνο προκλινές μελέτες. ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΖΩΑ! Ενώ επιβάλλετε εμβολιασμό στην έγκυο εργαζομένη. AYTA MΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ασφάλειας και αποτελεσματικότητας και όχι σε επιστημονικές, εφόσον δεν υπάρχουν.
6. Η ASTRAZENECA στη φάση 3 του πειράματος σε μελέτη που κατέθεσε το πανεπιστήμιο της ΟΞΦΟΡΔΗΣ η ανοσοκαταστολή αποτελούσε κριτήριο αποκλεισμού από τις μελέτες.
7. Στις 18/05/21 προστίθεται σαν παρενέργεια εμβολή και θρόμβωση με αυτοάνοση θρομβοπενία. Στις 3/5/21 η MODERNA ανακοινώνει διάρροιες, μυο-περικαρδίτιδα και έντονες αντιδράσεις στο σημείο του εμβολιασμού. Στις 6/9/21 η PFIZER ανακοινώνει αλλεργικές αντιδράσεις που φτάνουν έως και 1/100. Στις 22/07/21 ο ΕΟΦ αναγνωρίζει ότι προκαλεί σύνδρομο QULAIN BARRE (ASTRAZENΕCA KAI JOHNSON).
8. Δεν αναγράφεται πουθενά άμεσος ή μακροπρόθεσμος θάνατος.
9. Πρόσφατες μελέτες αναφέρουν πτώση της δράσης του ανοσοποιητικού, με εμφάνιση λοιμώξεων, νευροπάθειες, σπειραματονεφρίτιδες κ.λπ.
10. Το εμβόλιο δεν καλύπτει τη μετάλλαξη Δέλτα. Ισραηλινοί ιατροί αναφέρουν κάλυψη 16/100 σε πλήρως εμβολιασμένους (καθηγητής ιατρικής GYRILL COHEN).
11. Η ΜODERNA αναγράφει επίσης στο Φυλλάδιο Οδηγιών διάρκεια κάλυψης από Covid AΓΝΩΣΤΗ. 14/7/21 προστίθεται ακόμη μια θανατηφόρα παρενέργεια. ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΤΡΙΧΟΕΙΔΩΝ. Παρ’ όλες λοιπόν τις επίσημες οδηγίες, αναφέρουν εμβολιασμό σε υγειονομικούς και ευπαθείς χωρίς επιστημονική γνώση. Πλήρες αλαλούμ λόγω φόβου και όχι λόγω κατάρτισης. Και εφόσον όλα αυτά συμβαίνουν στη φάση 4 της μελέτης (που αποδεικνύουν το παγκόσμιο πείραμα), προσπαθούν να το επιβάλλουν και στα παιδιά.ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΘΑΝΟΝΤΩΝ KAI TΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΒΑΣΤΑΚΤΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΛΗΘΙΝΩΝ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΖΙΚΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΦΡΑΣΗΣ ΟΦΕΛΟΣ ΠΡΟΣ ΖΗΜΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΥΓΙΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ.
Αντιθέτως, ο γιατρός μου δεν μου υπογράφει την ασφάλεια του εμβολίου, οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν παίρνουν την ευθύνη, η επιτροπή λοιμωξιολόγων έχει το ακαταδίωκτο, αλλά εγώ ο πολίτης υπογράφω σε ένα έγγραφο ντροπής που, ενώ τους σημείωσα αλλεργίες, θρομβωτικά επεισόδια, μυοκαρδίτιδα στο παρελθόν κ.λπ., με εμβολίασαν με την ευθύνη όλη επάνω μου και κανενός άλλου. ΟΧΙ, ΚΥΡΙΟΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΩΝ. ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ Ο ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. Πριν από 8 μήνες μάς υποσχέθηκαν ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Στο διάστημα αυτό όμως εμφανίστηκαν απίστευτες (μη εγγεγραμμένες) παρενέργειες. Και όχι, δεν θα τους κατηγορήσουμε ως ψεύτες. Ήταν κάτι καινούργιο. ΙΣΩΣ ως άγνοια ή εξαπάτηση επιστημόνων. Τώρα πια όμως ο κύβος παρενεργειών είναι μπροστά μας.
Η αντιεπιστημονική παράβλεψη των παρενεργειών δεν θα συγχωρέσει ούτε έναν θάνατο σε υγιές άτομο. Και θα πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι εμβόλιο που έχει 50/100 κάλυψη και κάτω δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία του. Εδώ πέσαμε στο 39/100 κάλυψη και, αντί να αποσυρθεί, γίνεται υποχρεωτικό. Για όλους αυτούς τους λόγους η ανθρωπότητα δεν θα τους ξεχάσει και δεν θα τους συγχωρέσει ποτέ. Θα γραφτούν στις μαύρες σελίδες της Ιστορίας με κεφαλαία γράμματα. Για μια επιβολή υποχρεωτικότητας βασισμένη σε ανεπαρκείς και ελλιπείς επιστημονικές μελέτες με έκθεση σε άμεσο και μακροπρόθεσμο κίνδυνο αγνώστου μεγέθους όλων μας (αλλά ιδίως των υγειών νέων και των παιδιών αυτής της χώρας) με το διωγμένο μου και το ακαταδίωκτό τους να μας στοιχειώνουν τα όνειρά μας και τις ελπίδες μας. Με τη δημοκρατία μας να σείεται απ’ άκρη σ’ άκρη αυτής της γης.
ΕΓΩ Ο ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΣ ΥΓΙΗΣ «ΛΕΠΡΟΣ» ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΣ

 ΑΠΟ:https://antifono.gr/ανεμβολιαστος/?fbclid=IwAR1MBmRf3Nag8ybQ7lsXzqrxxHufk9FO5ccUX4Ta8Bzs4prCm-Q02I9tJ1w

Ο ζωγραφικός πίνακας που πλαισιώνει τη σελίδα είναι έργο της Κατερίνας Γιάννακα.

by : tinakanoumegk

 













Το κείμενο του Λούντβιχ Κλάγκες συντάσσεται το 1913 και αποτελεί, δίχως αμφιβολία, το πρώτο σύγχρονο οικολογικό μανιφέστο· διότι περιγράφει με ακρίβεια τις επιζήμιες συνέπειες που είχε ήδη αρχίσει να έχει η πρόσφατη, ακόμη τότε, βιομηχανική επανάσταση όχι μόνο στον έμβιο κόσμο και στο φυσικό περιβάλλον μα και στον ίδιο τον άνθρωπο. […] Ο Κλάγκες φρονεί πως ο τραγικός χαρακτήρας του Δυτικού ανθρώπου έγκειται στο ότι είναι ένα ον ξεριζωμένο, εφόσον έχουν διαρραγεί οι δεσμοί που τον συνέδεαν με τη μητέρα Γη. Υπάρχει, άραγε, σωτηρία για τούτον τον εκφυλισμένο μητροκτόνο; Είναι δυνατόν ν’ αποκατασταθεί ο σπασμένος του δεσμός με τη φύση;

«Η “πρόοδος” σαρώνει τη γη σαν λαίλαπα· όπου έχει κατακάψει τα πάντα, δεν ευδοκιμεί πλέον τίποτα, για όσον καιρό υπάρχουν ακόμα άνθρωποι! Όσα είδη ζώων και φυτών έχουν εξολοθρευθεί, δεν ανανεώνονται· η μύχια φλόγα της καρδιάς έχει σβήσει, η εσωτερική πηγή που τροφοδοτούσε τη μουσική άνθηση και τις ιερές γιορτές έχει αποστραγγιστεί· το μόνο που απομένει είναι μονάχα η σκυθρωπή εργάσιμη μέρα διακοσμημένη με τα μπιχλιμπίδια θορυβωδών “απολαύσεων”. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι βρισκόμαστε στην εποχή της παρακμής της ψυχής».

"Ο δεσμός μεταξύ της ανθρώπινης δημιουργίας και της γης έχει εξαρθρωθεί, ενώ το αρχέγονο τραγούδι της υπαίθρου έχει εξαφανιστεί για ολόκληρους αιώνες – αν όχι για πάντα. Οι ίδιες σιδηροδρομικές γραμμές, τηλεγραφόξυλα, πυλώνες υψηλής τάσης διασχίζουν με αδρές ευθείες γραμμές δάση και οροσειρές, είτε πρόκειται για την Ευρώπη, είτε για την Ινδία, την Αίγυπτο, την Αυστραλία, την Αμερική· τα ίδια γκρίζα πολυώροφα μπλοκ κατοικιών συμπαρατάσσονται μονότονα, εκεί όπου ο καλλιεργημένος άνθρωπος ξεδιπλώνει την «ευλογημένη» του δραστηριότητα· στη δική μας όπως και σε άλλες περιπτώσεις τα χωράφια «συζευγνύονται», δηλαδή διαμελίζονται σε ορθογώνια και τετράγωνα κομμάτια, τάφροι επιχωματώνονται, θαλερά σύδεντρα ξεριζώνονται, καλαμιώνες αποξηραίνονται· ο ερημότοπος του παρελθόντος με την οργιώδη βλάστηση έπρεπε να δώσει τη θέση του σε ομοιογενείς δασικές εκτάσεις παρατεταγμένες διαδοχικά με στρατιωτική πειθαρχία, χωρίς τη λόχμη των «βλαβερών» χαμαιφύτων· οι κοίτες των ποταμών, οι οποίες κάποτε ελίσσονταν σε λαβυρινθώδεις σχηματισμούς ανάμεσα σε κατάφυτες πλαγιές, έχουν μετατραπεί σε ευθεία κανάλια· οι κλιμακωτές κοίτες και οι καταρράκτες –ακόμα και ο ίδιος ο Νιαγάρας!– πρέπει να τροφοδοτήσουν υδροηλεκτρικές γεννήτριες· δάση από καμινάδες κατακλύζουν τις όχθες τους, ενώ τα δηλητηριώδη λύματα των εργοστασίων μολύνουν τους υδροφόρους ορίζοντες της γης· εν συντομία, η όψη της σημερινής ενδοχώρας θυμίζει όλο και περισσότερο το Σικάγο, με λίγες πινελιές γεωργίας!
«Ω, Θεέ μου!», αναφωνούσε πριν από εκατό χρόνια ο ιπποτικός Άχιμ φον Άρνιμ, «πού χάθηκαν εκείνα τα δέντρα στη σκιά των οποίων συλλογιζόμασταν, τα πανάρχαια σημάδια της ακλόνητης σταθερότητας; τι τους συνέβη, τι συμβαίνει άραγε; Έχουν σχεδόν λησμονηθεί από τον λαό μας, πλέον σκοντάφτουμε πάνω στις ρίζες τους. Οι κορυφογραμμές των βουνών έχουν αποψιλωθεί πλήρως, δεν φυτρώνει ούτε χορτάρι· μόνη μας έγνοια πλέον ότι δεν έχουμε απομυζήσει αρκούντως τη Γερμανία!» Από τη μεριά του, ο Λενάου συνόψισε τις εντυπώσεις του από την πατρίδα μας με τον ακόλουθο τρόπο: ο άνθρωπος πιάνει τη φύση απ’ τον λαιμό και τη στραγγαλίζει. Τι θα έλεγαν άραγε σήμερα τούτοι οι άνδρες…! Σήμερα ίσως θα προτιμούσαν, όπως ο Χάινριχ φον Κλάιστ, να αποδημήσουν από τη γη, εις βάρος της οποίας ιεροσυλεί το φαύλο τέκνο της, ο άνθρωπος..."
Λούντβιχ Κλάγκες, Ο άνθρωπος και η γη (1913)
μετάφραση: Γιώργος Στεφανίδης, επίμετρο: Ζιλμπέρ Μερλιό

Ο Φρίντριχ Κόνραντ Έντουαρντ Βίλχελμ Λούντβιχ Κλάγκες (1872-1956) γεννήθηκε στο Αννόβερο και πέθανε στο Κίλχμπεργκ της Ζυρίχης. Σπούδασε φυσική και χημεία και στη συνέχεια φιλοσοφία και ψυχολογία. Βασικός εκπρόσωπος της «φιλοσοφίας της ζωής», επεξεργάστηκε μιαν αντι-ορθολογική και βιταλιστική κριτική του νεωτερικού «λογοκεντρισμού» εμπνευσμένη από τους Γερμανούς ρομαντικούς, τον Νίτσε, τον Μπερξόν και τον Ελβετό ανθρωπολόγο Johann Jakob Bachofen. Ταυτόχρονα αφιέρωσε μεγάλο κομμάτι της δουλειάς του στον τομέα της ψυχολογίας, ενώ συγκαταλέγεται στους θεμελιωτές της γραφολογίας. Ιδιότυπος κι εξωακαδημαϊκός στοχαστής, έχαιρε της εκτίμησης προσωπικοτήτων τόσο διαφορετικών όσο ο Βάλτερ Μπέγιαμιν κι ο Ερνστ Κασσίρερ, ο Ρόμπερτ Μούζιλ κι ο Χέρμαν Έσσε, ο Τόμας Μαν κι ο Εμίλ Σιοράν. Το 1966, σε άρθρο του στον Spiegel, με αφορμή τον θάνατό του Κλάγκες, ο Γιούργκεν Χάμπερμας σημείωνε ότι «δε θα πρέπει ν’ αφήσουμε το πέπλο της ανορθολογικής μεταφυσικής και της αποκαλυψιακής φιλοσοφίας της ιστορίας του ν’ αποκρύψει τα επιτεύγματά του στον χώρο της ανθρωπολογίας και της φιλοσοφίας της γλώσσας». Κύρια έργα του: Βασικές αρχές της χαρακτηρολογίας (Prinzipien der Charakterologie, 1910), Ο άνθρωπος και η γη (1913), Περί του κοσμογονικού Έρωτα (Vom kosmogonischen Eros, 1922), Το πνεύμα ως ανταγωνιστής της ψυχής (Der Geist als Widersacher der Seele, τρεις τόμοι: 1929–32), Η ουσία του ρυθμού (Vom Wesen des Rhythmus, 1934).

Μετάφραση: Γιώργος Στεφανίδης

Επίμετρο: Ζιλμπέρ Μερλιό

Μάιος 2020

σελ. 80