by :
tinakanoumegk
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΟΣΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ. ΓΝΩΣΗ, ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ, ΕΥΘΥΝΗ.
Το ζήτημα της ασφάλειας και της παράδοσης προς κυκλοφορία του ισόπεδου κόμβου της Λυκοποριάς έφερε στη Βουλή με ερώτηση του ο Βουλευτής Κορινθίας Χρίστος Δήμας. Ο κ. Δήμας ζητά από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να αποσαφηνίσει μεταξύ άλλων γιατί δόθηκε εξαρχής ο κόμβος στην κυκλοφορία, ενώ δεν είχε διασφαλιστεί η ασφάλεια για τα διερχόμενα οχήματα και τους πεζούς. Επιπλέον, ζητά το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών αλλά και την ανάληψη ευθυνών για την καθυστέρηση στη χρήση του έργου.
Αναλυτικά το κείμενο της Ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Θέμα: Ασφαλής λειτουργία ισόπεδου κόμβου Λυκοποριάς
23.01.2019
κ. Υπουργέ,
η νέα Εθνική Οδός Αθηνών – Πατρών αποτελεί ένα κομβικό έργο για τις περιοχές που διέρχεται, βελτιώνοντας την καθημερινότητα αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης. Παρά την παραχώρηση της προς κυκλοφορία, υπάρχουν ορισμένα σημεία που χρήζουν άμεσης παρέμβασης, προκειμένου να διασφαλιστεί πως η απρόσκοπτη χρήση της -από τα διερχόμενα οχήματα και πεζούς- δεν εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια τους.
Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στην Έξοδο Λυκοποριάς, το σημείο σύνδεσης της νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Πατρών με την παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών στην περιοχή Σκουπέικου ποταμού, μεταξύ των τοπικών κοινοτήτων Λυκοποριάς και Σαρανταπηχιώτικων.
Όπως επισημαίνουν αρμόδιοι φορείς, κάτοικοι της περιοχής και οι τεχνικοί σύμβουλοι αυτών, υφίσταται μείζον ζήτημα ασφαλείας στον ισόπεδο κόμβο. Υπάρχει αφενός ζήτημα στατικής επάρκειας της γέφυρας και αφετέρου έλλειψη πεζοδρομίων κατά μήκος της. Επίσης, εκκρεμεί ο εγκιβωτισμός του ποταμού.
Με δεδομένο, πως η ασφαλής λειτουργία του κόμβου είναι ζωτικής σημασίας για την περιοχή και αποτελεί επιτακτικό αίτημα των κατοίκων, ερωτάσθε:
α) Γιατί δόθηκε εξαρχής ο κόμβος στην κυκλοφορία, ενώ δεν είχε διασφαλιστεί η ασφάλεια για τα διερχόμενα οχήματα και τους πεζούς; Είχαν εξασφαλιστεί οι αναγκαίοι παράγοντες ασφαλούς διέλευσης τους για τα διερχόμενα οχήματα και τους πεζούς; Ποιος είχε λάβει την ευθύνη για την λειτουργία του κόμβου πριν οι κάτοικοι υπογραμμίσουν με επιχειρήματα πως ήταν επικίνδυνος;
β) Σε ότι αφορά την υφιστάμενη γέφυρα: Είναι ασφαλής η διέλευση της από πεζούς και οχήματα; Υπάρχει στατική μελέτη που να αναγνωρίζει τη λειτουργία της ως ασφαλή προς χρήση; Απαιτούνται περαιτέρω εργασίες; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών αυτών;
γ) Τι προτίθεται να κάνει το Υπουργείο Υποδομών, προκειμένου ο ισόπεδος κόμβος να δοθεί -ασφαλής προς χρήση- το συντομότερο στην κυκλοφορία; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών; Ποιος φέρει την ευθύνη για την καθυστέρηση στη χρήση του;
KORINTHIAKOI-ORIZONTES.BLOGSPOT.COM
Το ζήτημα της ασφάλειας και της παράδοσης προς κυκλοφορία του ισόπεδου κόμβου της…
by :
tinakanoumegk
Η σελίδα αυτή θέλει να επικεντρωθεί σε ΙΔΕΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ με στόχο την ανασυγκρότηση του Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης. Να υπηρετήσει το άνοιγμα της αγοράς του λόγου σε τοπικό επίπεδο. Η τοπική κοινωνία να προβάλει στον ορίζοντα τη δυναμική εικόνα του εαυτού της. Προϋπόθεση είναι η γνώση, (αυτοανάγνωση) συγκριτικών πλεονεκτημάτων και κοινωνικών και χωρικών άνισων κατανομών. Και με γνώση, βέβαια, των ορίων, που θέτει το θεσμικό περιβάλλον της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η σελίδα αυτή θέλει να επικεντρωθεί σε ΙΔΕΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ με στόχο την ανασυγκρότηση του Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης. Να υπηρετήσει το άνοιγμα της αγοράς του λόγου σε τοπικό επίπεδο. Η τοπική κοινωνία να προβάλει στον ορίζοντα τη δυναμική εικόνα του εαυτού της. Προϋπόθεση είναι η γνώση, (αυτοανάγνωση) συγκριτικών πλεονεκτημάτων και κοινωνικών και χωρικών άνισων κατανομών. Και με γνώση, βέβαια, των ορίων, που θέτει το θεσμικό περιβάλλον της τοπικής αυτοδιοίκησης.
*
Η οικονομία και η πολιτική έχουν ξεχωρίσει από την κοινωνική ζωή, έχουν «απελευθερωθεί» από την κοινωνική εντολή. Οι κρατικοί μηχανισμοί στην κορυφή τους έχουν παραχωρηθεί στις δυνάμεις των «αγορών» που ξεφεύγουν από δημοκρατικούς ελέγχους. Απέναντι στην λαϊκή αγανάκτηση με κραυγές συναισθηματικής απελπισίας, η αυτενέργεια των πολιτών μπορεί να δώσει απάντηση μέσα από στρατηγικές των τοπικών συστημάτων, στους δήμους, τις κοινότητες, τις μικροπεριοχές ολοκληρωμένου σχεδιασμού. Αυτή η στρατηγική λειτουργεί και ως αυτοάμυνα αλλά και αποτελεί επανάκτηση του πνεύματος του κλασικού ανθρώπου, που υπερασπίζεται το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ, αξίες, κοινά αγαθά και τον δικό του τρόπο μετάβασης.
*
Οι δημότες καλούμαστε μετά πέντε χρόνια να ψηφίσουμε. Οι κάτοικοι και ψηφοφόροι στον δήμο, αναλώσιμοι σε μία ημέρα της κάλπης. Οι εκπρόσωποι όλα αυτά τα χρόνια, όσοι εκλέχτηκαν, δεν είχαν την διάθεση να ενημερώσουν, να δείξουν σεβασμό, να συνομιλήσουν με την κοινωνία, να λογοδοτήσουν, σε μία ανοιχτή δημόσια συζήτηση. Δήμος, όμως, είναι οι άνθρωποι. Τα έργα του Δήμου, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ είναι το πέρασμα, ο παρών χρόνος, το σήμερα, που από το άσχημο και πικρό παρελθόν, το χθες, γονιμοποιεί το ταιριαστό της κοινωνίας μέλλον.
*
Μπορείς να εμπιστεύεσαι τις σκέψεις σου, τις προτάσεις σου, που κατακτήθηκαν με ένα κόστος, στους μαζικούς μηχανισμούς του διαδικτύου, όπως το facebook; Όταν αυτοί οι μηχανισμοί είναι λειτουργικοί μιας κρίσιμης πληθυντικής μάζας ψυχολογικής καταστολής και ασημαντοκρατίας; Που εκπαιδεύουν στην ειδωλολατρεία και τον φετιχιστικό και ηδονιστικό παροξυσμό του like; Ναι, όταν σε αυτά τα επιτεύγματα του τεχνοπολιτισμού, σε αυτά τα γιγάντια μεγαθήρια της επικοινωνίας, ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ, ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΕ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΜΕ ΝΟΗΜΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ.
Ntinos Papantoniou Ένας είναι ο δρόμος. Η επιστροφή της πολιτικής και των πολιτών στη κοινωνία.
Δηλαδή την επιστροφή των «δήμων» στους πολίτες.
Επιστροφή στην πολιτική (άμεση) δημοκρατία, αλλά και την οικονομική δημοκρατία και την τοπική αυτοδυναμία (όχι αυτάρκεια), δηλαδή την δημιουργία τοπικής οικονομικής δύναμης με τη μορφή εξουσίας για τον καθορισμό της τοπικής παραγωγής και της διάθεσής της.
Επιστροφή στην ενεργό συμμετοχή της κοινωνίας και των πολιτών, στην αλλαγή του τρόπου αυτό-διοίκησης, η οποία πλαισιώνεται από μία έντονη αίσθηση ευθύνης σε τοπικό επίπεδο.
Επιστροφή σε μια Τ. Αυτοδιοίκηση που οι επιλογές και οι στόχοι της σε τοπικό επίπεδο θα πρέπει να βασίζονται σε μία ισχυρή τοπική δημοκρατία.
Επιστροφή σε μια Τ.Αυτοδιοίκηση που να αξιοποιεί ιδιαίτερα τη δυνατότητα επιλογών τοπικού χαρακτήρα, διασφαλίζοντας τη δυνατότητα της πολυφωνίας για το συνολικό σύστημα διακυβέρνησης.
Επιστροφή σε μια Τ. Αυτοδιοίκηση ζωντανό και δημιουργικό κύτταρο πρωτοβουλιών και δράσεων των τοπικών κοινωνιών, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν αυτοτελώς στις μεγάλες, σύγχρονες προκλήσεις που αφορούν στην ανάπτυξη, στην απασχόληση, στο περιβάλλον, στην ποιότητα ζωής, στην κοινωνική πολιτική, στην παιδεία, στην υγεία, στον πολιτισμό, στις μεταφορές, στη νέα γενιά, τον αθλητισμό, στις νέες τεχνολογίες,
Επιστροφή στη συμφιλίωση και συνύπαρξη του πρωτογενή τομέα με τις υπηρεσίες, την βιοτεχνία, την βιομηχανία και την μεταποίηση στην περιοχή μας.
Καλή επιτυχία στο ταξίδι σας.
Ntinos Papantoniou Ένας είναι ο δρόμος. Η επιστροφή της πολιτικής και των πολιτών στη κοινωνία.
Δηλαδή την επιστροφή των «δήμων» στους πολίτες.
Επιστροφή στην πολιτική (άμεση) δημοκρατία, αλλά και την οικονομική δημοκρατία και την τοπική αυτοδυναμία (όχι αυτάρκεια), δηλαδή την δημιουργία τοπικής οικονομικής δύναμης με τη μορφή εξουσίας για τον καθορισμό της τοπικής παραγωγής και της διάθεσής της.
Επιστροφή στην ενεργό συμμετοχή της κοινωνίας και των πολιτών, στην αλλαγή του τρόπου αυτό-διοίκησης, η οποία πλαισιώνεται από μία έντονη αίσθηση ευθύνης σε τοπικό επίπεδο.
Επιστροφή σε μια Τ. Αυτοδιοίκηση που οι επιλογές και οι στόχοι της σε τοπικό επίπεδο θα πρέπει να βασίζονται σε μία ισχυρή τοπική δημοκρατία.
Επιστροφή σε μια Τ.Αυτοδιοίκηση που να αξιοποιεί ιδιαίτερα τη δυνατότητα επιλογών τοπικού χαρακτήρα, διασφαλίζοντας τη δυνατότητα της πολυφωνίας για το συνολικό σύστημα διακυβέρνησης.
Επιστροφή σε μια Τ. Αυτοδιοίκηση ζωντανό και δημιουργικό κύτταρο πρωτοβουλιών και δράσεων των τοπικών κοινωνιών, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν αυτοτελώς στις μεγάλες, σύγχρονες προκλήσεις που αφορούν στην ανάπτυξη, στην απασχόληση, στο περιβάλλον, στην ποιότητα ζωής, στην κοινωνική πολιτική, στην παιδεία, στην υγεία, στον πολιτισμό, στις μεταφορές, στη νέα γενιά, τον αθλητισμό, στις νέες τεχνολογίες,
Επιστροφή στη συμφιλίωση και συνύπαρξη του πρωτογενή τομέα με τις υπηρεσίες, την βιοτεχνία, την βιομηχανία και την μεταποίηση στην περιοχή μας.
Καλή επιτυχία στο ταξίδι σας.
by :
tinakanoumegk
Οι «καλλιτέχνες» μπορούν να έχουν όποια γνώμη θέλουν. Αλλά να τους περνάει από το μυαλό και η λέξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Να την σέβονται. Απορώ τι σχολείο έβγαλαν. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να θεωρεί τη δική του πολιτική γνώμη πάνω από τη γνώμη των κοινωνιών. Η άποψη των 158 «καλλιτεχνών» συγγενεύει με την ιδέα του «γύψου»…
Ποιος θα αποφασίζει αν εγώ ή η κοινωνία στην πλειοψηφία της έχει δικαίωμα γνώμης; Και εν πάσει περιπτώσει, επιστρατεύστε τον Μπρεχτ που έλεγε ότι αν ο λαός δεν αρέσει, να τον αντικαταστήσετε με άλλον…
Συμφωνούν οι «καλλιτέχνες» ότι υπέρτατος νομιμοποιητικός θεσμικός μηχανισμός αποφάσεων σε μία πολιτεία είναι η γνώμη των πολλών; Που είναι η ενδοκοινωνική σύμβαση για να οργανωθούμε σε σώμα αποφάσεων και πράξεων;
Ποιος θα αποφασίζει αν εγώ ή η κοινωνία στην πλειοψηφία της έχει δικαίωμα γνώμης; Και εν πάσει περιπτώσει, επιστρατεύστε τον Μπρεχτ που έλεγε ότι αν ο λαός δεν αρέσει, να τον αντικαταστήσετε με άλλον…
Συμφωνούν οι «καλλιτέχνες» ότι υπέρτατος νομιμοποιητικός θεσμικός μηχανισμός αποφάσεων σε μία πολιτεία είναι η γνώμη των πολλών; Που είναι η ενδοκοινωνική σύμβαση για να οργανωθούμε σε σώμα αποφάσεων και πράξεων;