ενδείξεις - αντενδείξεις





πρός τό δεῖν οὕτω



Προηγούμενα εὕσημον λόγον δῶτε








Δήμητρα Λιάκουρα: Η Κορίνθια σκηνογράφος

αναρτήθηκε από : tinakanoumegk on : Παρασκευή 26 Μαΐου 2017 0 comments




   Είναι Κορίνθια και ήδη πολύ γνωστή στο θέατρο αλλά και στους εικαστικούς χώρους.
Δήμητρα Λιάκουρα, απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Central St Martin’s College του Λονδίνου, φαίνεται παθιασμένη με τη δουλειά της στο θέατρο.
Στα λίγα χρόνια που έχει στο θέατρο, έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τους Ακύλλα Καραζήση, Θάνο Παπακωνσταντίνου, Τζορτζίνα Κακουδάκη, Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη, Μάνο Βακούση, Φάλια Παπαγιαννοπούλου, Βάιολετ Λουίζ, ενώ είναι μέλος της ομάδας «Οχι παίζουμε» από το 2009. Παραστάσεις περφόρμανς οι περισσότερες, έχουν κοινό συνήθως τις νεαρές ηλικίες που επιλέγουν λιγότερο συμβατικά θεάματα.

Δήμητρα Λιάκουρα: «Μια μικροιστορία που δεν βγαίνει ποτέ από το δωμάτιο» 

«Όλη η δυστυχία του ανθρώπου προέρχεται από το γεγονός ότι δεν μπορεί να καθίσει ήσυχος στο δωμάτιό του». Όταν διάβασα το απόφθεγμα αυτό του Pascal, μου γεννήθηκαν αμέσως εικόνες για ένα installation. Καθώς το σκεφτόμουν έβρισκα εφαρμογές του εν λόγω ρητού στην Βίβλο, την μυθολογία, την λογοτεχνία αλλά και σε αμιγώς ιστορικά πρόσωπα. Από τον Αδάμ και την Εύα μέχρι τους μεγάλους επιστήμονες και τους εξερευνητές, η λίστα μεγάλωνε»,αφηγείται στο artplay.gr η σκηνογράφος Δήμητρα Λιάκουρα, με αφορμή την συμμετοχή της στην έκθεση » Tidal Flow Revisited” σε σύλληψη-επιμέλεια Τζέννυς Τσουμπρή από τις 15 έως και τις 31 Μαΐου στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά στα πλαίσια της Documenta 14, με είσοδο ελεύθερη για το κοινό.
Η Δήμητρα που θα παρουσιάσει στην έκθεση (17 , 27 και 30 Μαίου ) την performance με τον τίτλο “Όλη η δυστυχία του ανθρώπου προέρχεται από το γεγονός ότι δεν μπορεί να καθίσει ήσυχος στο δωμάτιό του”, με εκτελεστή τον Άρη Παπαδόπουλο, μας εξηγεί: » Νιώθω ότι ο Pascal σε λίγες γραμμές συμπύκνωσε την ιστορία της ανθρωπότητας. Την αδιαμφισβήτητη, εγγενή περιέργεια του ανθρώπου που τον οδηγεί να ξεπεράσει τα όριά του.
Η γνώση που κατακτάς είναι αναμφισβήτητα ένα αγαθό που οδηγεί όμως σε δύο δύσκολους δρόμους: είτε στην απληστία για το παραπάνω και το περισσότερο, είτε στην συνειδητοποίηση της φθαρτότητάς μας. Και στις δύο περιπτώσεις αποτέλεσμα είναι η δυστυχία.
Ετικέτες: