Οι σύγχρονες ανεπτυγμένες δυτικές κοινωνίες διαμορφώθηκαν και
καθορίσθηκαν σε μεγάλο βαθμό από τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής, όχι
μόνο σε επίπεδο παραγωγής αλλά και σε ζητήματα κοινωνικής οργάνωσης.
Έτσι ακόμα και σήμερα που οι χώρες αυτές στηρίζονται ελάχιστα πλέον στην
βιομηχανική παραγωγή, μπορούμε να τις χαρακτηρίζουμε ως «βιομηχανικές
κοινωνίες». Μεγάλο επίτευγμα αυτών θεωρήθηκε η παραγωγή πληθώρας αγαθών
με «φθηνό» κόστος.
Τόσο στην θεωρία όσο και στην πράξη, αυτός ο τρόπος έρχεται σε ευθεία
αντίθεση με τις οικολογικές και κοινωνικές ανάγκες, αφού στηρίζεται
στην (μεταφυσική) παραδοχή, ότι ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να
χρησιμοποιεί τον πλανήτη κατά βούληση και αποκλειστικά για τους σκοπούς
του. Χαρακτηριστικό αυτής της θεολογικής άποψης π.χ. είναι και η
ταξινόμηση ζώων και φυτών σε επιβλαβή και ωφέλιμα (εξυπακούεται για τον
άνθρωπο και τους σκοπούς του) ή και της ανόργανης ύλης, ανάλογα με την
χρησιμότητά της σε αυτόν τον τρόπο παραγωγής.
Το πλέον σημαντικό επακόλουθο αυτής της αντίληψης, είναι η αδυναμία
ενταξής της σε οικολογικούς κύκλους με αποτέλεσμα να παράγει
«απόβλητα», «απορρίματα», «μόλυνση». Βέβαια όλα αυτά δεν είναι τίποτε
περισσότερο από υλικά που βρίσκονται σε λάθος χώρο (dirt is matter in
the wrong place*) αλλά και αυτός ο «λάθος» χώρος είναι επίσης ένα
δημιούργημα της βιομηχανικής κοινωνίας. Το παράδοξο είναι, ότι με αυτήν
την μέθοδο, τα απορρίματα και απόβλητα αυξάνονται γεωμετρικά όσο
αποδοτικότερα νομίζουμε ότι αξιοποιούμε τον φυσικό πλούτο και καταλήγουν
να είναι το κύριο προϊόν της παραγωγής. Επίσης ευθύνεται για την
δημιουργία ενός άλλου είδους «απορριμάτων», ανθρώπινων αυτή την φορά,
που στην καλλίτερη περίπτωση καταλήγουν στο περιθώριο ή που
αντιμετωπίζονται επίσης βιομηχανικά με την μορφή της καταστολής, των
γηροκομείων ή με την παροχή κοινωνικών υπηρεσιών.
Ας επανέλθουμε όμως στο μεγάλο επίτευγμα, δηλαδή την παροχή «φθηνών
αγαθών». Τα αγαθά αυτά προσφέρονται πράγματι σε μία φθηνή αγοραία τιμή.
Μια τιμή όμως που δεν περιλαμβάνει το σύνολο του κόστους αφού αφ’ ενός
δεν λαμβάνονται υπ’ όψη είδη που διατίθενται δωρεάν (αέρας, νερό από
γεωτρήσεις, υποδομές) και αφετέρου προκαλεί βλάβες που είναι αδύνατον
να αποτιμηθούν σε χρήμα. (Ποιο είναι το π.χ. το κόστος του κατεστραμένου
Ασωπού ή της διαταραχής των οικολογικών ισορροπιών;) Αν π.χ μία
κυβέρνηση υπολόγιζε το πραγματικό κόστος της ιδιωτικής αυτοκίνησης,
συνυπολογίζοντας το κόστος των αποβλήτων, απορριμάτων και βλαβών
(συμεριλαμβανομένων αυτών που καταλήγουν στα νοσοκομεία ή στα
νεκροταφεία), των υποδομών, των οχλήσεων κ.λπ. και αποφάσιζε να το
μετακυλίσει στους καταναλωτές, θα υπέγραφε το πολιτικό της τέλος.
Αδυνατώντας να ενταχθεί σε οικολογικούς κύκλους, αυτός ο τρόπος
παραγωγής εμπεριέχει αναγκαστικά και την κατάρρευσή του**. Το ερώτημα
πλέον δεν είναι αν αυτό το σύστημα επιδέχεται επιδιορθώσεις, αλλά με
ποιον τρόπο θα μπορέσουμε να ελαχιστοποιήσουμε τις επιπτώσεις από την
κατάρρευσή του, να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση των αναπόφευκτων δεινών
που θα την συνοδεύουν και να προσπαθήσουμε ήδη από τώρα για την
οικοδόμηση μιας κοινωνίας σε ανθρώπινο μέτρο με σεβασμό στο σύνολο αυτού
που αποτελεί τον πλανήτη.
(*) Αποδίδεται στον Lord Palmerston
(**) Οικοδομημένος καθ’ υπέρβασιν του μέτρου, αποτελεί ύβριν και επιφέρει την νέμεσιν.
Posted on :
Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016
[
0
] comments
Label:
MinΜικρόκοσμοι
by :
tinakanoumegk
ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ streetlife ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
- Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας κ.δήμαρχε Ξυλοκάστρου;
O δήμαρχος Ξυλοκάστρου, που μία παρατείται και μία ξε-παραιτείται απο τον ΦΟΣΔΑ, είναι γνωστό ότι εμμέσως ανήκει στην ομάδα που συμφωνεί με το σχέδιο διαχείρισης του περιφερειάρχη Πάτρου Τατούλη για τα σκουπίδια.
Σε καμία περίπτωση δεν ανήκει στους "αντιρρησίες δημάρχους", οι οποίοι (βλέπε Πνευματικός) πολλάκις τον έχουν καταγγείλει για ανάρμοστες σχέσεις με τον ΦΟΣΔΑ...!
Προχθές το δημοτικό συμβούλιο Ξυλοκάστρου εξέδωσε πολεμική ανακοίνωση ότι τάχα δεν θα δεχθεί στον ΧΥΤΑ σκουπίδια άλλων περιοχών...!
ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ...!
Ο κ.Ηλίας Ανδρικόπουλος γνωρίζει πολύ καλά και αν δεν το γνωρίζει οφείλει να ζητήσει συγνώμη απο τους συμπολίτες του ΟΤΙ: Απο την στιγμή που η κυβέρνηση και ο Τατούλης υπογράψουν την σύμβαση με την ΤΕΡΝΑ, ο ίδιος οφείλει στο λεπτό να ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ τα κλειδιά του ΧΥΤΑ Ξυλοκάστρου στον διευθυντή της ΤΕΡΝΑ.!!!
Η εταιρεία θα διαχειριστεί τον ΧΥΤΑ όπως αυτή νομίζει καλύτερα και κανείς δεν μπορεί να της υπαγορεύσει ποια σκουπίδια θα πάνε εκεί.!
Τελεία και παύλα.!
Αν δεν το ξέρει ο κ.Ανδρικόπουλος ας ρωτήσει τους συνεγάτες του!
Τα ψηφίσματα του δημοτικού συμβουλίου είναι απλά στάχτη στα μάτια του κόσμου και τουφεκιές στον αέρα..!
Αρκετά πια με την κοροϊδια με τα σκουπίδια.!
Αρκετά.
Οι άνθρωποι περισσότερο συνομιλούν με σιωπές και αποσιωπήσεις. Παρεμβαίνεις σε θέμα που απαξιούν να κάνουν θέμα τους, να σχολιάσουν, άμεσα ενδιαφερόμενοι Ξυλοκαστρίτες- Ευρωστίνιοι. Αναφέρεσαι στο ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου χαρακτηρίζοντάς το «υποκρισίας ανάγνωσμα» και «στάχτη στα μάτια του κόσμου…».
Το ψήφισμα των εκπροσώπων μας κατά την γνώμη μου, έχει δύο στόχους:
Α) Βλέπουν ότι η κυβ. ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ+Τατούλης+Μεγαλοεργολάβοι θα νικήσουν. Στρίβουν δια της λογικής της εξαίρεσης του δικού μας Δήμου και άσε τους άλλους. Δεν βάζουν πλάτη για να βρεί κάποια διέξοδο η «στάση» των Δημάρχων…
και
Β) Προστατεύουν τον Δήμαρχο Ανδρικόπουλο, δεν τον εκθέτουν ότι είναι με τον Τατούλη και την παρέα του.
Posted on :
Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016
[
0
] comments
Label:
τοπωςκαιτομετα
Η Ανανεωτική Συνεργασία θέτει μία πολύπλευρη κριτική στην δημοτική πλειοψηφία. Καταλογίζει αδύναμες πλευρές και στα περιεχόμενα-ιεραρχήσεις και στην μεθοδολογία συζήτησης. Όπως είναι φυσικό, και αυτό έχει αποδειχθεί από πριν, και από αυτήν την δημοτική αρχή, η τοπική αυτοδιοίκηση δεν διαθέτει επαρκή μεθοδολογικά στοιχεία σύνταξης ενός τοπικού αναπτυξιακού προγράμματος, επόμενα και ενός συνιστώντος τεχνικού.
Η συζήτηση αναλώθηκε στο τι μπορούμε να κάνουμε με 300000 ευρώ. Σωστό είναι ότι έπρεπε να συζητηθεί ο προϋπολογισμός και να αποφασιστεί ποιο μέρος του θα κατευθυνθεί στα τεχνικά έργα. Αυτό όμως είναι περιττό, γιατί στην ηγεσία του δήμου βρίσκεται υπεύθυνος ο Π. Καλύβας, που έχει ντοκτορά στην αναπτυξιακή άγνοια, οπότε το θέμα έχει λυθεί εκ της προδιαδικασίας.
Για το μέλλον των έργων ο δήμαρχος είπε ότι «έχει μπάρμπα στην Κορώνη», μάλλον εννοούσε τον Κασίμη. Δεν κατάλαβε όμως ότι το γλύψιμο με την ασχετοσύνη δεν προάγει έργα. Η Συμπολιτεία κατά τα γνωστά ήταν συγκεκριμένη, ζήτησε να δούμε «ποια είναι τα απαραίτητα για τον δήμο». Όπως είπε ο ίδιος ο Φάνης Μπρακούλιας, ο Δήμαρχος δέχθηκε να μπουν στο τεχνικό πρόγραμμα τρείς δικές του προτάσεις. Άλλωστε υπάρχει προ πολλού μια αλληλοκάλυψη.
Στο δημοτικό συμβούλιο άκουσα τον δήμαρχο να λέει ότι έχει κάνει μελέτη για την τουριστική ανάπτυξη. Είπε ότι μοίρασε και έντυπα-ερωτηματολόγια για τον τουρισμό και δεν απαντήθηκαν. Γιατί ασχολείται με τα δύσκολα; Δεν μπορεί να διακρίνει τον παραθεριστικό χαρακτήρα του Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης και τον συγχέει με τις τουριστικές περιοχές. Εδώ, βέβαια, δεν ξέρουν τα απλά, ότι άλλο είναι δρόμος και άλλο πλατεία.
Για την σύνταξη ενός τοπικού τεχνικού προγράμματος, σήμερα ιδιαίτερα απαιτείται να γνωρίζεις τις αιτίες της κρίσης. Η Ελλάδα μπήκε στα αχαρτογράφητα νερά της Ευρωοικονομίας με ασθενή, πήλινα πόδια, χωρίς σταθερή βάση παραγωγής. Όταν οι δυνατότητες από το κεντρικό κράτος να ασκήσει πολιτική και ο χώρος των αποφάσεων συρρικνώνονται, η τοπική αυτοδιοίκηση και ανάπτυξη αναλαμβάνουν στρατηγικό ρόλο. Αυτό σημαίνει για τον δήμο μας με δύο λέξεις: ότι ο παραγωγικός χώρος της ενδοχώρας απαιτεί ποσοτική επένδυση με τεχνικές υποδομές και υπηρεσίες. Οι παρεμβάσεις στην παραλία πρέπει να έχουν χαρακτήρα αισθητικής αναβάθμισης. Απάντηση στην ενδοδημοτική γεωγραφία της άνισης ανάπτυξης δίνεται αν έχεις και κοινωνική αντίληψη του τεχνικού προγράμματος.
Γιατί όμως αδυνατούν να εισάγουν στην σκέψη τους τις προϋποθέσεις σύνταξης ενός προγράμματος; Γιατί ανασταλτικός παράγοντας είναι η μορφωτική υστέρηση και η εγώτροπη συνείδηση.
Posted on :
Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016
[
0
] comments
Label:
MinΜικρόκοσμοι
Σε…πολιτικό «ρινγκ» μετατράπηκε χθες το Πνευματικό Κέντρο της Τρίπολης,στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου,όπου συζητείτο η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του νέου Περιφερειακού Σχεδίου Διαχείρισης Αποοβλήτων.
Την ατμόσφαιρα της «εξέδρας» χρωμάτισαν τα συνθήματα “δε σας θέλει ο λαός, τα σκουπίδια σας και μπρος» ,που ακούστηκαν από μέλη της αυτοδιοικητικής παράταξης «Ανταρσία του Μοριά»,που βρέθηκαν στην αίθουσα συνεδρίασης με πανό,ενώ τα αίματα άναψαν (δείτε ΕΔΩ το video) όταν οι δήμαρχοι της Πελοποννήσου και συγκεκριμένα ο Αλέξανδρος Πνευματικός και ο Δημήτρης Παυλής ζήτησαν επί ματαίω…να τους δοθεί ο λόγος για να εκφράσουν τις διαφωνίες τους επί της πλαστής – όπως την χαρακτηρίζουν – ΣΜΠΕ, που επανειλημμένα έχει καταγγελθεί από την πλειονότητα των δημάρχων,καθότι δεν βασίζεται στις απόψεις του ΦΟΔΣΑ και στις τροποποιήσεις που έγιναν..
Όταν ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου εν είδει λογοκρισίας δεν επέτρεψε στους δημάρχους να μιλήσουν, το σύνολο των παρευρισκόμενων αυτοδιοικητικών αποχώρησε από την αίθουσα, αποδοκιμάζοντας την αντιδημοκρατική – όσο και ντροπιαστική – συμπεριφορά του προεδρείου,αλλά και τα πραξικοπηματικά «τσαλιμάκια» του ιδιου του περειφερειαρχη Πετρου Τατούλη.
Μάλιστα, ο Αλέξανδρος Πνευματικός «σφαλιάρισε» πολιτικά τον γενειοφόρο «σοφό» καταλογίζοντάς του «χρυσαυγίτικες» πραχτικές !!
Ακολούθως οι δήμαρχοι της Πελοποννήσου παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου, όπου μίλησαν για πραξικόπημα ενάντια στους αιρετούς κι εξέφρασαν την έντονη διαφωνία τους με τη ΣΔΙΤ για τη διαχείριση των σκουπιδιών.
Στη συνέντευξη τοποθετήθηκαν οι δήμαρχοι Τρίπολης Δημήτρης Παυλής, Κορινθίων Αλέξανδρος Πνευματικός, Σπάρτης Βαγγέλης Βαλιώτης, Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, ο αντιδήμαρχος Άργους – Μυκηνών Χρήστος Πετσέλης και ο δημοτικός σύμβουλος Βόρειας Κυνουρίας Μανώλης Σκαντζός.
Ο Δήμαρχος Τρίπολης παίρνοντας τον λόγο κατήγγειλε δημόσια την όλη διαδικασία και σημείωσε πως η όποια γνωμοδότηση δεν έχει κανένα νόημα, γιατί αυτός που αποφασίζει είναι ο ΦΟΔΣΑ και τόνισε πως την πολιτική ευθύνη θα την φέρουν όλοι οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι. Κατηγόρησε επίσης την Περιφέρεια πως πέντε χρόνια δεν έχει δώσει καμία λύση στο πρόβλημα και διευκρίνισε πως τους δημάρχους τους ενδιαφέρει η προσωρινή διαχείριση, ενώ επεσήμανε πως δεν ανέχονται να θεωρεί η περιφερειακή αρχή πως είναι ανώτερη αρχή και να τους θεωρεί τους δημάρχους μικρά παιδιά.
Στο ίδιο μήκος κύματος ήσαν και οι δηλώσεις του Δημάρχου Σικυωνίων ,Σπύρου Σταματόπουλου,που τόνισε πως ο τρόπος με τον οποίο δεν ακούστηκε η φωνή τους μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο ήταν αν μη τι άλλο πραξικοπηματικός για να μην ακουστεί η αλήθεια .
Ο Δήμαρχος Κορινθίων Αλέξανδρος Πνευματικός στην τοποθέτησή του αναρωτήθηκε ρητορικά « για ποια διαφάνεια μιλάει η Περιφέρεια ;»
Posted on :
Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016
[
0
] comments
Label:
MinΜικρόκοσμοι
by :
tinakanoumegk
Κάτι μου συμβαίνει και στην παραπάνω φωτογραφία δεν μπορώ να δω την πλατεία;
Ας μας πει κάποιος ότι πρόκειται για πλατεία, α) ανατρέχοντας σε οποιοδήποτε λεξικό, ή επιστημονικό βιβλίο και β) πού έχει ξαναδεί ασφαλτοστρωμένη πλατεία.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ για "Ασφαλτόστρωση πλατείας Μ. Σ. Τρικάλων". Την ανακοίνωση συνοδεύουν με την παραπάνω φωτογραφία.
ΜΙΑ ΙΔΙΑ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ... Ασφαλτόστρωσαν τον δρόμο και την πλατεία στα Μεσαία Τρίκαλα Ξυλοκάστρου 24 Nov 2016 KorinthosTV Κορινθιακά Νέα 200 times Ασφαλτόστρωσαν τον δρόμο και την πλατεία στα Μεσαία Τρίκαλα Ξυλοκάστρου Ο Δήμος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης κάνει έργα ασφαλτόστρωσ στην περιοχή των Τρικάλων, και χωρίς να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου, με μηδενικά.
Ομορφότερη η πλατεία της Μ. Σ. Τρικάλων, μετά την ολοκλήρωση της ασφλατόστρωσης.
Ιστορικό όνομα καφενείου με συνέχεια στο χρόνο. Μπορεί σήμερα να μην αποτελεί την "παράλληλη Βουλή των Ελλήνων", αλλά σίγουρα είναι μια μικρή όαση πολιτισμού σε ένα από τα πιο όμορφα σημεία της Αθήνας. Στα προγράμματά του εντάσσει θέματα πολιτισμού και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις ποιότητας. Ο Δεκέμβριος δε αποτελεί τον τιμητικό για την Αργολίδα μήνα με δυο εκδηλώσεις που έχουν κοινή καταγωγή και φόντο : το παραμύθι στο λόγο, στο χώρο και στη λαϊκή τέχνη. Αν βρεθείτε στο Μοναστηράκι τις εορταστικές αυτές μέρες και μόνο ένα πέρασμα από το "Καφενείον η Ωραία Ελλάς" θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα. (Από ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΝΔΗ)
· Το Τμήμα ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ της Ιστορικής "Ωραίας Ελλάς" τού Κέντρου Ελληνικής Παράδοσης, σας πρασκαλεί στις πολιτιστικές διοργανώσεις των μηνών ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ και ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016.
1--"ΟΙ ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΔΕΣ του ΝΑΥΠΛΙΟΥ" την 25η Νοεμβρίου 2016 Παρασκευή 7.30μμ
---Αφήγηση παραμυθιών για ενήλικες "Για την ελπίδα σε καιρούς κρίσης"
---Αφηγήτριες: Γιάννα Βασιλείου, Ερασμία Ηλιοπούλου, Σοφία Ασλανίδου, Φωτεινή Βασιλείου.Μαζί τους -στις αφηγήσεις-ο μουσικός Βασίλης Κατσαρός.
......................................................................................................
2--ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ του ΝΕΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ " Άκρον" του βραβευμένου συγγραφέα ΜΙΧΑΛΗ ΓΡΙΒΕΑ την 30η Νοεμβρίου 2016 Τετάρτη 8.00μμ.
......................................................................................................
3--"ΟΙΝΟΣ ΕΥΦΡΑΙΝΕΙ ΚΑΡΔΙΑΝ "
Παρουσίαση του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΟΝΔΗ, διευθυντή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στο Ναύπλιο.
Μικρή περιήγηση σε χωρους μυστικούς της Αργολιδοκορινθίας.
Μαζί του στο τραγούδι το αηδόνι της Αργολίδας σε παραδοσιακά τραγούδια (acapella) ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΊΩΑΝΝΟΥ.
2 Δεκεμβρίου 2016 Παρασκευή 7.30μμ.
....................................................................................................
4--Εκδήλωση για τα "ΑΝΘΗ της ΠΕΤΡΑΣ ".
Θα μιλήσει ο επικεφαλής εκπρόσωπος και ιατρός καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ηρακλείου Κρήτης ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΟΥΣΗΣ με θέμα;
"ΑΝΘΗ της ΠΕΤΡΑΣ και ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ στα ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΑΡΚΑΔΪΑΣ" .Η μεγαλύτερη πολυπληθής χορηγία στην Πελοπόννησο γιά την προστασία και προβολή του πολιτισμού της πέτρας και την κληρονομιά των ΛΑΓΚΑΔΙΝΩΝ ΜΑΣΤΟΡΩΝ.
Η εκδήλωση των "Ανθέων της Πέτρας" διεξάγεται υπό την αιγίδα του Κέντρου Ελληνικής Παράδοσης και θα λάβει χώρα στην αίθουσα "Θεόφιλος'".
Οι ευχές για την επιτυχία του έργου θα συνοδευτούν με το τραγούδι (Acapella) του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ μέλους της Παγγορτυνιακής Ένωσης και την φλογέρα εκλεκτού συντοπίτη.
20 Δεκεμβρίου 2016 Τρίτη 7.30μμ
.......................................................................................................
5--Παραμονές Χριστουγέννων 17 Δεκεμβρίου 2016 Σάββατο ολημερίς
υποδεχόμαστε την καθιερωμένη έκθεση παραδοσιακών προϊόντων της ΖΕΡΖΟΒΑΣ--ΠΑΝΑΓΙΑΣ της Γορτυνίας.
Οι ευχές τους είναι "θεσμός ".
Η Αρκαδική Γη ..Παρούσα..
.......................................................................................................
(το έργο είναι του Νίκου Χατζηκυριάκου--Γκίκα) Καφενείον Η Ωραία Ελλάς / Kafeneio Oraia Ellas
Posted on :
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016
[
0
] comments
Label:
MinΜικρόκοσμοι
Προηγούμενο σημείωμά μου (2-10-2012) είχε τίτλο «Έκθεση Κορινθία 2012- στερείται από τη σκέπη ισχυρού νοήματος που να την δικαιώνει». Λίγο- πολύ επεσήμανα την απουσία κεντρικής ενοποιητικής ιδέας. Αντιγράφω: «οι εκθέσεις δεν είναι πλέον μία γραμμική παρουσίαση επιχειρήσεων και προϊόντων. Είναι ένα σφαιρικό περιβάλλον όπου γεννιούνται κοινότητες, δίκτυα, σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων, δημόσιων θεσμών και έρευνας… Για τον κοινωνιολόγο Aldo Bonomi οι εκθέσεις συνιστούν αφήγηση στυλ ζωής. Οι εκθέσεις πλέον κατακτούν ρόλους σύνδεσης μιας περιοχής με τον κόσμο». Και πρότεινα «η έκθεση να γίνει ένα live event εμπειριών, σχέσεων… ν΄ αναδείξουμε νέους δημιουργούς νέους δημιουργούς του κορινθιακού πολιτισμικού και παραγωγικού διαμερίσματος… ο τόπος, το έδαφος της Κορινθίας είναι το υπόβαθρο της Κορινθιακής ταυτότητας». Να συμπληρώσω τις παραπάνω διαπιστώσεις-προτάσεις: Α) Σε μία Κορινθιακή έκθεση οι δήμοι της Κορινθίας θα έπρεπε να σχεδιάζουν, εκθεσιακές στιγμές παρουσίασης των διαφορετικοτήτων, θεματικές και αφηγήματα εδαφικών περιοχών, προτάσεις ενός αναγεννημένου συστήματος, παραγωγικού και πολιτισμικού δικτύου. Β) Οι περισσότεροι εκθέτες να είναι Κορίνθιοι, γιατί αυτό δεν συνέβη. Δεν πρέπει να σκεπτόμαστε εντελώς ρηχά την εύρεση καταναλωτικού κοινού για κάποιους άλλους .
* Γίνεται λόγος για τη «μεγαλύτερη μετά τη Θεσσαλονίκη έκθεση». Άσχετα με το γεγονός του εκφυλισμού της έκθεσης Θεσσαλονίκης σε ετήσιο πάλκο όπου οι πολιτικοί πουλάνε ψέμα και ελπίδα, ας δούμε πως ξεκίνησε. 1. Ο θεσμός της ΔΕΘ προερχόταν, εμπνεόταν από τα Δημήτρια κατά τη Βυζαντινή περίοδο. Αυτό όσον αφορά τη συμβολική πρόσοδο που απουσιάζει από την Κορινθιακή, που δεν εμπνέεται από ιστορικά, συμβολικά ή παραγωγικά δεδομένα. 2. Στην οργανωτική επιτροπή της πρώτης έκθεσης Θεσσαλονίκης μετείχαν ο Δήμος, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχάνων, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου και άλλοι φορείς. Συναντήθηκαν, δηλαδή, συνιστώσες του παραγωγικού, οικονομικού και πολιτικού κεφαλαίου της πόλης. Στην έκθεση της Κορινθίας απουσιάζει αυτή η σύγκλιση αντίστοιχων συλλογικών θεσμικών δεδομένων.
Δυστυχώς , ενώ Κορινθία, Κορινθιακό, σήμαινε άνοιγμα μιας ταυτότητας στον κόσμο, ταξίδι, πόρος, η Έκθεσή της παραμένει σε μία φτωχή διάσταση. Όταν το 2008 ο κ. Νανόπουλος έκανε μία δημοσκόπηση και την παρουσίασε στο Επιμελητήριο, ο διευθύνων σύμβουλος της δημοσκοπικής εταιρείας έλεγε «έχετε παραμελήσει το όνομα Κορίνθιος». Το Κορίνθιο ή Κορινθιακό έχει πολλές συνισταμένες, ισχυρή υλική βάση, μεγάλο συμβολικό βάθος. Και η Έκθεση Κορινθία πρέπει να αντιστοιχεί σε αυτά.
Η ελεύθερη σκέψη μπορεί να σχεδιάσει εκθεσιακά σενάρια που θα δικαιώνουν όνομα, ιστορία, και προοπτική για τις Κορινθιακές επιχειρήσεις. Και σε ευρύτερη κλίμακα, σε εθνικό επίπεδο, να οργανώσει, διαμορφώσει κανονισμούς, χρόνους, τόπους, περιεχόμενα, με πιστοποίηση εκθεσιακών δεδομένων.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΛΑΔΟΥΧΟΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014
Posted on :
Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016
[
0
] comments
Label:
ποιόςκάτιπου
Οι Dead Can Dance, έχοντας γράψει το δικό τους ξεχωριστό κεφάλαιο στην παγκόσμια μουσική σκηνή, αντλούν συχνά έμπνευση από τον ελληνικό πολιτισμό, ενώ η ιδιαίτερα εκλεκτική αισθητική τους είναι έντονα επηρεασμένη από την ελληνική μουσική - αρχαία και βυζαντινή.
Σκοπός, η υποστήριξη και μετάδοση του οράματος της Ελευσίνας 2021 για τη «Μετάβαση στην EUphoria». Το βίντεο, που πλαισιώνει το «ELEUSIS», αποτελείται από αποσπάσματα λήψεων, που έγιναν στην πόλη της Ελευσίνας κατά την περίοδο του Οκτωβρίου 2016.
Η κινηματογραφίστρια Mari Shibata (London, UK), αφού περιηγήθηκε στις γειτονιές της Ελευσίνας, αποτύπωσε στιγμές της, εμπνευσμένη από το όραμα της Ελευσίνας 2021. Η αποτύπωση της πόλης από ψηλά έγινε από τον Ελευσίνιο Λάμπρο Ντοβίνο.
Συντελεστές παραγωγής
Λία Δήμου (sound artist / Eleusis, Greece - currently based in London, UK): ιδέα - οργάνωση - επίβλεψη. Mari Shibata (journalist & filmmaker / London, UK): κινηματογράφηση - σκηνοθεσία - μοντάζ. Λάμπρος Ντοβίνος (film editor / Eleusis, Greece): εναέριες λήψεις. Γιάννης Τσιατσιάνης (Eleusis, Greece): τοπικός συντονιστής κινηματογράφησης και παραγωγής.
ο σχολιαστής της εφημερίδας Corriere della Sera ‘Αλντο Κατσούλο: ο Τραμπ, με την αναπάντεχη αυτή νίκη του, θυμίζει σε κάποιο βαθμό εκείνη του «πρώην Καβαλιέρε», πριν από δύο δεκαετίες, από την στιγμή που και οι δυο βασίσθηκαν μόνον στην προσωπική τους εκστρατεία, χωρίς να στηριχθούν σε ισχυρέ.ς πολιτικές συμμαχίες
Μέχρι το τέλος του αιώνα μας, μεγαλουπόλεις όπως η Νέα Υόρκη, μπορεί να έρθουν αντιμέτωπες με την άνοδο της στάθμης των ωκεανών και των θαλασσών για ακόμη και πάνω από δυο μέτρα, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική έρευνα.
Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι, μέχρι το 2050, η στάθμη των θαλασσών του πλανήτη θα ανέβει , κατά μέσω όρο, για περίπου 20 εκατοστά.
Αν όμως, η άνοδος της θερμοκρασίας ξεφύγει και φτάσει τους 5 βαθμούς Κελσίου έως το 2100, τότε η άνοδος των υδάτων θα φτάσει, κατά μέσο όρο, τα 90 εκατοστά. Όμως, στο μέλλον, σε αρκετές παράκτιες πόλεις η άνοδος των νερών μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 1,8 μέτρα.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Σβετλάνα Γεβρέγιεβα του Εθνικού Ωκεανογραφικού Κέντρου της Βρετανίας στο Λίβερπουλ, χρησιμοποιώντας υπολογιστές προχώρησαν σε εκτιμήσεις για την επίπτωση της αύξησης της θερμοκρασίας στην άνοδο των υδάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβάνοντας 136 παράκτιες πόλεις.
Σύμφωνα βέβαια με τα στοιχεία της μελέτης, αν οι κλιματικές εξελίξεις και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους επιδεινωθούν ως το 2050, αρκετές από τις ταχέως αναπτυσσόμενες πόλεις θα έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους για να αντιδράσουν στην επικίνδυνη άνοδο των υδάτων.
Ωστόσο, οι επιστήμονες προειδοποιούν ότι, αν δεν «φρεναριστεί» η αύξηση της θερμοκρασίας μετά το 2050, τότε η στάθμη των υδάτων θα εμφανίσει άνοδο με ρυθμό ταχύτερο (πάνω από ένα εκατοστό ανά έτος) από κάθε άλλη εποχή στη διάρκεια του ανθρώπινου πολιτισμού, δηλαδή από την απαρχή της Εποχής του Χαλκού.
Στα άσχημα «σενάρια» της κλιματικής αλλαγής για τη συγκεκριμένη εποχή, η νέα έρευνα προβλέπει ότι, η Νέα Υόρκη μπορεί να αντιμετωπίσει άνοδο της στάθμης των υδάτων κατά 1,09 έως 2,24 μέτρα, η Νέα Ορεάνη 0,88 έως 2,01 μέτρα, το Λονδίνο 0,75 έως 1,82 μέτρα, το Αμβούργο 0,95 έως 1,95 μέτρα, η Μανίλα 0,92 έως 1,99 μέτρα, το Χονγκ Κονγκ 0,90 έως 1,90 μέτρα κ.α.
Posted on :
Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016
[
0
] comments
Label:
ποιόςκάτιπου
Μετά από εκατοντάδες ηχογραφήσεις για τη δισκογραφία σαν μουσικός και από μια σειρά από «σκόρπια» δικά του τραγούδια, ο δεξιοτέχνης του μπουζουκιού Άρης Κούκος παρουσίασε πριν από ένα μήνα την πρώτη του ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Με την καρδιά στη θάλασσα», αποτέλεσμα της συνεργασίας του με τη στιχουργό Μάτα Αδαμογιάννη, η οποία σε πέντε κομμάτια συνυπογράφει και τη μουσική. Πέντε τραγούδια ερμηνεύει η Ιουλία Καραπατάκη, ταλαντούχα τραγουδίστρια της νεώτερης γενιάς και συμμετέχουν, λέγοντας από ένα τραγούδι, η Σοφία Παπάζογλου, ο Μανώλης Πάππος, ο Κώστας Τριανταφυλλίδης και ο Μπάμπης Βελισσάριος. Το δίσκο συμπληρώνει ένα οργανικό χασάπικο…
Τα τραγούδια του δίσκου
1) Η μοίρα η τσιγγάνα (μουσική: Άρης Κούκος) Ιουλία Καραπατάκη
2) Όλοι θα χάσουν κάτι (Άρης Κούκος) Σοφία Παπάζογλου
3) Μπλε βαθύ (Άρης Κούκος - Μάτα Αδαμογιάννη) Κώστας Τριανταφυλλίδης
4) Για τσιγάρα θα πάω (Άρης Κούκος - Μάτα Αδαμογιάννη) Ιουλία Καραπατάκη
5) Κι όλο με πιάνει κόκκινο (Άρης Κούκος - Μάτα Αδαμογιάννη) Ιουλία Καραπατάκη
6) Βόλτα στο φάρο (Άρης Κούκος) Ορχηστρικό
7) Ένα τραγούδι παίζει (Άρης Κούκος) Μανώλης Πάππος
8) Άλλαξε η καρδιά (Άρης Κούκος - Μάτα Αδαμογιάννη) Ιουλία Καραπατάκη
9) Ειρηνικός (Άρης Κούκος - Μάτα Αδαμογιάννη) Μπάμπης Βελισσάριος
10) Με την καρδιά στη θάλασσα (Άρης Κούκος) Ιουλία Καραπατάκη
Οι στίχοι σε όλα τα τραγούδια είναι της Μάτας Αδαμογιάννη, εκτός από το «Κι όλο με πιάνει κόκκινο» που συνυπογράφουν η Αδαμογιάννη με την Χρυσούλα Διπλάρη.
Έπαιξαν οι μουσικοί
Η ενορχήστρωση έγινε από τον Γιώργο Παπαχριστούδη που έπαιξε πιάνο και τον Άρη Κούκο που έπαιξε μπουζούκι, κιθάρα, μπαγλαμά και μαντολίνο. Έπαιξαν επίσης οι: Δημήτρης Παπαγγελίδης (κλασική και ακουστική κιθάρα), Νίκος Κασσαβέτης (τύμπανα), Ανδρέας Παπάς (κρουστά), Θεόδωρος Κουέλης (κοντραμπάσο), Αναστάσης Μισυρλής (τσέλο) και Ηρακλής Βαβάτσικας (ακορντεόν). Δεύτερες φωνές έκαναν η Σοφία Παπάζογλου και ο Κοσμάς Κοκκόλης. Η ηχογράφηση και η μίξη έγιναν στο Studio «Odeon» από τον Ηλία Λάκκα, την Νιόβη Παναγιωτάτου και την Μαριάννα Κούπα. Οι ζωγραφιές που πλαισίωσαν την έκδοση είναι του ζωγράφου Nicola Delarte, οι φωτογραφίες του ομότεχνου Βασίλη Κορδάτου και η επιμέλεια παραγωγής του Μωυσή Ασέρ.
Την καλαίσθητη έκδοση (βιβλιαράκι - cd) συνοδεύουν κείμενα των δημιουργών και των παραγωγών, καθώς και του γνωστού ερευνητή του λαϊκού τραγουδιού Κώστα Χρηστίδη, του δημοσιογράφου και ραδιοφωνικού παραγωγού Παναγιώτη Φύτρα, του στιχουργού Πάνου Σταθόγιαννη και της Άννας Στάικου. Η έκδοση ολοκληρώνεται με μια σειρά από ποιήματα που, όπως αναφέρεται στο ένθετο, χαρίστηκαν από φίλους που έχουν την ίδια αγάπη και την ίδια «τρέλλα» για το τραγούδι και τον λόγο.
Λίγα λόγια για το δίσκο
Δεν ξέρω αν ένας «Κούκος» μπορεί να φέρει τελικά την άνοιξη. Κι αν ακόμα ο δίσκος του Άρη Κούκου και της Μάτας Αδαμογιάννη δεν φέρνει τα πάνω - κάτω στην ελληνική δισκογραφία (άλλωστε ποιος δίσκος το έχει καταφέρει αυτό τα τελευταία χρόνια;) είναι μια «καθαρόαιμη» λαϊκή δουλειά, χωρίς «εκσυγχρονιστικές» ενορχηστρωτικές παρεκκλίσεις με λούπες, synthesizers κι όλα αυτά τα περιττά… Κι αν μη τι άλλο, είναι μια τρανταχτή απόδειξη, πως συχνότατα οι μπουζουξήδες (ή μπουζουκίστες), καταθέτουν ισάξια δείγματα γραφής με τους καταξιωμένους συνθέτες. Οι επιδόσεις τους μάλιστα στη σύνθεση είναι εξίσου σημαντικές με τις επιδόσεις τους που έχουν σαν μουσικοί.
Χωρίς διάθεση «υποβάθμισης» των υπόλοιπων τραγουδιών, ξεχώρισα με την πρώτη ακρόαση το ζεϊμπέκικο «Ένα τραγούδι παίζει» με τον Μανώλη Πάππο, που καταλήγει ως εξής:
«Σε ξένους πάντα ουρανούς ένα τραγούδι παίζει του Καζαντζίδη τους σκοπούς λυγμούς της μάνας στεναγμούς το ένα πιάτο άδειο στο τραπέζι».
1η Έκθεση Τοπικών Επιχειρήσεων Κορίνθου Συμμετέχουν επιχειρήσεις από Κόρινθο, Λουτράκι, Κιάτο, Βέλο, Ξυλόκαστρο, Αγ.Θεοδώρους και ορεινά χωριά της Κορινθίας.
Γνωρίστε τοπικές δημιουργίες σε φαγητό, αξεσουάρ, ξενοδοχεία, τοπικά
γλυκά, χειροποίητη τέχνη, είδη σπιτιού, ρούχα, υπηρεσίες, εικαστικά. Δωρεάν δείγματα και κουπόνια εκπτώσεων για αγορές. ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Μάθετε περισσότερα στο Madein-MyCountry.gr Επικοινωνία με τη διοργάνωση 6944396234 Μέγας χορηγός εκδήλωσης Pietris Χορηγός επικοινωνίας Loutraki FM
Υπερήφανος στάθηκε ο Κούρδος σοσιαλιστής ηγέτης Σελαχατίν Ντεμιρτάς μπροστά στον Τούρκο εισαγγελέα που τον έσυρε το τουρκικό ισλαμιστικό καθεστώς.
Ολόκληρη η δήλωση όπως διακινείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει:
«Είμαστε οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του λαού. Δεν εκπροσωπούμε τους εαυτούς μας αλλά τις μάζες που μας εξέλεξαν. Είμαστε μέλη της Βουλής με κοινοβουλευτική ασυλία. Δεν θα επιτρέψω την ασέβεια στη θέληση του λαού. Αρνούμαι να είμαι ηθοποιός σε αυτό το δικαστικό θέατρο που ξεκίνησε επειδή το διέταξε ο Ερντογάν. Δεν θα απαντήσω στις ερωτήσεις σας. Ακόμα και ότι με φέρατε εδώ είναι παράνομο. Είτε στη φυλακή, είτε στη Βουλή, θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τις ιδέες μας και τον αγώνα μας. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι θα απαλλάξουμε τη χώρα μας και τον λαό μας από αυτό το φασιστικό καθεστώς υπό το όνομα της Προεδρίας. Αργά ή γρήγορα ο δημοκρατικός αγώνας θα νικήσει. Το καθεστώς του Ερντογάν θα αλλάξει. Δεν ζητώ τίποτα ούτε περιμένω τίποτα από εσάς. Μόνο ο λαός μου μπορεί να με ανακρίνει για τις πολιτικές μου ιδέες».
Οι τουρκικές αρχές συνέλαβαν τους δύο συμπροέδρους και άλλους εννιά βουλευτές του φιλοκουρδικού Κόμματος Δημοκρατίας των Λαών (HDP) της Τουρκίας πριν τα ξημερώματα σήμερα λόγω της άρνησής τους να δώσουν κατάθεση για εγκλήματα που σχετίζονται με “τρομοκρατική προπαγάνδα”. Σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών της Τουρκίας, εκδόθηκαν εντολές σύλληψης για 13 βουλευτές, αλλά κρατήθηκαν μόνο 11, καθώς οι άλλοι δύο βρίσκονται στο εξωτερικό. Νωρίτερα, οι δικηγόροι του κόμματος είχαν πει ότι 15 συνολικά βουλευτές βρίσκονται υπό κράτηση. Η τουρκική αστυνομία έκανε επιδρομή στα σπίτια των συμπροέδρων Σελαχαντίν Ντεμιρτάς στην Άγκυρα και Φιγκέν Γιουκσέκνταγ στο Ντιγιαρμπακίρ, τη μεγαλύτερη πόλη στη κυρίως κουρδική νοτιοανατολική περιοχή της Τουρκίας, είπαν οι δικηγόροι του κόμματος στο πρακτορείο Reuters. “HDP κάλεσε τη διεθνή κοινότητα να αντιδράσει εναντίον του πραξικοπήματος του καθεστώτος Ερντογάν”, παρότρυνε το κόμμα σε μήνυμα στο Twitter, αναφερόμενο στον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Η αστυνομία έκανε επιδρομή επίσης και στα κεντρικά γραφεία του κόμματος στο κέντρο της Άγκυρας, και διεξήγαγε έρευνα. Πλάνα της τηλεόρασης δείχνουν στελέχη του κόμματος να φιλονικούν με την αστυνομία κατά τη διάρκεια της επιδρομής, και ένας αυτόπτης μάρτυρας είπε στο Reuters ότι η πρόσβαση στο δρόμο που βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία έχει αποκλειστεί από πολλά περιπολικά και εξοπλισμένα αυτοκίνητα. Μια ομάδα διαδηλωτών φωνάζοντας συνθήματα προσπάθησε να φτάσει στα γραφεία του κόμματος, αλλά εμποδίστηκε από την αστυνομία προτού μπουν στο δρόμο, σύμφωνα με μάρτυρα. “Πολύ άσχημα νέα από Τουρκία. Ξανά. Τώρα κρατούνται βουλευτές του HDP”, είπε σε μήνυμά της στο Twitter η Κάτι Πίρι, εισηγήτρια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τη Τουρκία. Μια γενικευμένη δυσκολία πρόσβασης σε ιστότοπους κοινωνικών δικτύων όπως του Twitter και του Facebook καθώς και της εφαρμογής ηλεκτρονικών μηνυμάτων WhatsApp αναφέρθηκε διάσπαρτα στη Τουρκία μετά την έναρξη των συλλήψεων, που ξεκίνησαν τα μεσάνυχτα. Το HDP είναι το τρίτο μεγαλύτερο κόμμα του κοινοβουλίου της Τουρκίας, με 59 έδρες σε σύνολο 550 εδρών. Οι βουλευτές στη Τουρκία συνήθως διατελούν υπό ασυλία, αλλά η ασυλία του κόμματος άρθηκε στις αρχές του χρόνου αυτού. Η Τουρκία κατηγορεί το HDP ότι διατηρεί δεσμούς με το μαχητικό Εργατικό Κόμμα του Κουρδιστάν (PKK), το οποίο θεωρείται τρομοκρατική οργάνωση από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Τουρκία. 04/11/2016 03:09 ΑΠΕ-ΜΠΕ – Reuters Άγκυρα, Turkey A file picture dated 21 April 2015 shows co-leaders of the pro-Kurdish and pro-minority political party Peoples’ Democratic Party (HDP) Figen Yuksekdag (R) and Selahattin Demirtas (L) during a press conference in Istanbul, Turkey. According to media reports quoting Turkish officials on 04 November 2016, Yuksekdag and Demirtas were detained, along with at least other nine members of parliament (MPs), as part of a counter-terrorism investigation following a police raid in the HDP party headquarters in Ankara. The HDP is accused by Turkey of links with the Kurdistan Workers’ Party (PKK) militant group. The party strongly denied any link to the left-wing PKK organization, media added. EPA, SEDAT SUNA
Σελαχαντίν ΝτεμιρτάςΦιγκέν Γιουκσέκνταγ File PHOTO: Selahattin Demirtas (2ND ROW, C), co-chairman of the the People's Democratic Party (HDP) of Turkey visits the so called 'Saturday Mothers' gathering during their weekly protest action at Galatasaray square in Istanbul, Turkey. Mothers, wives and relatives holding pictures of their relatives and demand clarification for the disappearence of their relatives, who are belived to be arrested, torturted or killed. Turkish police denies these accusations. EPA, CEM TURKEL NOVEMBER 3, 2016
Το ψήφισμα των εκπροσώπων μας κατά την γνώμη μου, έχει δύο στόχους:
Α) Βλέπουν ότι η κυβ. ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ+Τατούλης+Μεγαλοεργολάβοι θα νικήσουν. Στρίβουν δια της λογικής της εξαίρεσης του δικού μας Δήμου και άσε τους άλλους. Δεν βάζουν πλάτη για να βρεί κάποια διέξοδο η «στάση» των Δημάρχων…
και
Β) Προστατεύουν τον Δήμαρχο Ανδρικόπουλο, δεν τον εκθέτουν ότι είναι με τον Τατούλη και την παρέα του.