ενδείξεις - αντενδείξεις





πρός τό δεῖν οὕτω



Προηγούμενα εὕσημον λόγον δῶτε








Δημιουργία «Boutique Hotel» στην παραλία Αιγίου! - Ανάδειξη της ιστορίας και της σταφίδας - Προσφέροντας «εμπειρία διαμονής»

αναρτήθηκε από : tinakanoumegk on : Κυριακή 29 Μαΐου 2016 0 comments
Η ανάπλαση της παραλίας, η ιστορικότητα, η ιδιομορφία, τα στοιχεία εκείνα που μέχρι και σήμερα καταμαρτυρούν την ταυτότητα της πόλης ανά τους αιώνες και τέλος η απαράμιλλη ομορφιά του τοπίου, δεν θα μπορούσαν να μην καταστήσουν την παραλιακή ζώνη του Αιγίου δελεαστική για επενδύσεις, με σκοπό τη δημιουργία σύγχρονων τουριστικών υποδομών. Ήδη μισθώθηκαν δύο συνεχόμενες πρώην σταφιδαποθήκες στην παραλία του Αιγίου που έχουν κριθεί διατηρητέες, προκειμένου να κατασκευαστεί και να λειτουργήσει «Boutique Hotel», τεσσάρων αστέρων. Kαι έπεται και συνέχεια…
Πρόκειται για την αποθήκη του Αγροτικού Συνεταιρισμού Κουνινάς επιφανείας 600 περίπου τετραγωνικών μέτρων και τη συνεχόμενη αποθήκη του πρώην εργοστασίου Δρούλια περίπου 400τ.μ. που μισθώθηκαν για τριάντα χρόνια από όμιλο επενδυτών, με σκοπό να διαμορφωθούν και να αξιοποιηθούν μαζί. Τα κτίρια βρίσκονται ακριβώς δίπλα στην πλατεία Ποσειδωνίας – Πέστουμ, κυριολεκτικά πλάι στη θάλασσα και παραμένουν χρόνια αναξιοποίητα, έχοντας περάσει από διάφορες φάσεις.

Τι θα περιλαμβάνει

Η πρωτοβουλία και η τεχνική υποστήριξη για τη δημιουργία του ξενοδοχείου, ανήκουν στο Γραφείο μελετών του Αιγιώτη Πολιτικού Μηχανικού Γιώργου Μαυρουδή, ο οποίος, όπως αποκάλυψε στο Protionline.gr , τα σχέδιά του προς κατασκευή του ξενοδοχείου, έχουν ολοκληρωθεί. Ειδικότερα, προβλέπουν στο ισόγειο και στον εσωτερικό εξώστη του κτιρίου, κοινόχρηστους χώρους, ήτοι ρεσεψιόν, lobby, αίθουσα πρωινού, εστιατόριο, καφέ-μπαρ, ταβέρνα, συνεδριακό χώρο 120 θέσεων, γυμναστήριο, πωλητήριο και μικρό μουσείο σταφίδας, καθόσον η όλη ιδέα του ξενοδοχείου στηρίζεται στην ιστορία του κτιρίου και της σταφίδας και στο ρόλο που έπαιξε στην τοπική και εθνική οικονομία. Επίσης, στον όροφο θα υπάρχουν είκοσι δύο δωμάτια ενώ στην σοφίτα δεκαοκτώ και ένα μικρό αλλά ιδιαίτερο SPA.

Ανάδειξη της ιστορίας και της σταφίδας

Σύμφωνα με τον κ. Μαυρουδή, για την στατική επάρκεια θα κατασκευαστεί εσωτερικά του κτιρίου, σκελετός από οπλισμένο σκυρόδεμα, ενώ η υπάρχουσα τοιχοποιία θα είναι ορατή και εξωτερικά, αλλά και εσωτερικά του κτιρίου. Η εσωτερική αρχιτεκτονική και διακόσμηση, καθώς και η επίπλωση του ξενοδοχείου, θα αναδεικνύουν την ιστορία του κτιρίου και της πόλης και θα περιστρέφονται στο ιδιαίτερο τοπικό προϊόν της περιοχής, την σταφίδα, η οποία θα κυριαρχεί και στην κουζίνα του εστιατορίου.
Αναφερόμενος στο κτίριο, ο Αιγιώτης Πολιτικός Μηχανικός ανέφερε πως ΄΄είναι από τα καλύτερα πέτρινα στην παραλία του Αιγίου και όταν αποκατασταθεί η εξωτερική του όψη, θα αποτελεί «στολίδι» για την πόλη μας και σημείο αναφοράς για την παραλία΄΄. ΄΄Επίσης΄΄, όπως είπε, ΄΄είναι σε προνομιακή θέση στη παραλία, κοντά στον χώρο αναψυχής με τα μαγαζιά που έχουν την κίνηση, αλλά και σε απόσταση ώστε να μην ενοχλείται όποιος διαμένει σε αυτό και κοντά στην παραλία που μπορεί κάποιος να κάνει ακόμα και μπάνιο και κοντά στη μαρίνα του Αγ. Νικολάου, η οποία έχει πολλές δυνατότητες για επέκταση και εκμετάλλευση τα επόμενα χρόνια…΄΄.
Αναφορικά με την όλη επένδυση, ο κ. Μαυρουδής επισημαίνει πως έχει έναν χρονικό ορίζοντα διετίας μέχρι να προχωρήσουν οι διαδικασίες και ο Αναπτυξιακός Νόμος, μιλώντας και για το όραμα του γραφείου του: ΄΄Είμαστε νέοι άνθρωποι και ζούμε σε έναν τόπο με πολλά πλεονεκτήματα και άλλες τόσες δυνατότητες. Δεν έχουμε περιθώρια να μείνουμε άπραγοι. Το εγχείρημα αυτό θα δώσει μεγάλη ώθηση στην περιοχή΄΄, όπως χαρακτηριστικά σημείωσε.


Προσφέροντας «εμπειρία διαμονής»

Σημειώνεται ότι στόχος των μελετητών του ξενοδοχείου είναι να δημιουργηθεί ένα Boutique Hotel, το οποίο θα λειτουργεί σαν ξενοδοχείο πόλης αλλά και σαν θέρετρο για διακοπές. ΄΄Φτιάχνοντας το δικό του μύθο σε σχέση με τα τοπικά προϊόντα και την οικονομική και πολιτιστική ιστορία του τόπου και παρέχοντας τις κατάλληλες υπηρεσίες, υψηλού επιπέδου, ώστε να μπορούμε να μιλάμε όχι απλά για διανυκτέρευση αλλά για “εμπειρία διαμονής”΄΄, πρόσθεσε ο κ. Μαυρουδής. Αξιοσημείωτο είναι ακόμη το γεγονός ότι το ξενοδοχείο μπορεί να λειτουργήσει προωθητικά και για τη σταφίδα με ανάδειξη της ιστορίας και του πολιτισμού της, ενώ περιλαμβάνονται ενέργειες και στο διαφημιστικό πακέτο της εταιρείας.
Είναι γεγονός ότι ο θεματικός τουρισμός δεν έχει αναπτυχθεί όσο θα έπρεπε στην Αιγιάλεια, παρότι, σαν τόπος, διαθέτει πληθώρα αντικειμένων, ενώ μία τουριστική μονάδα στον χώρο του λιμανιού που θα προσφέρει σύγχρονες υπηρεσίες διαμονής σε συνδυασμό με την ανάδειξη και την ιστορία του τόπου, θα είναι ό,τι καλύτερο, αποφέροντας οφέλη, όχι μόνο για τους επιχειρηματίες που θα επενδύσουν, αλλά για ολόκληρη την περιοχή, καθώς και για τις επιχειρήσεις που βρίσκονται γενικότερα στην παραλιακή ζώνη.
Βασική προϋπόθεση βέβαια, για την αναβάθμιση της παραλιακής ζώνης, παραμένει η ολοκλήρωση του έργου της ανάπλασης της παραλίας και της αισθητικής αναβάθμισης της σύνδεσης με την άνω πόλη, η επισκευή της εξωτερικής όψης των δημοτικών κτιρίων, όπως είναι το κτίριο του παλαιού Λιμεναρχείου, των δύο συνεχόμενων αποθηκών του πρώην ΑΣΟ και του κτιρίου της Παλαιάς Ηλεκτρικής, την αξιοποίηση του υδροβιότοπου της Αλυκής, τη λήψη πρωτοβουλιών για το Παράρτημα του ΤΕΙ κ.ά. Ενέργειες που ξεκινούν από τον δήμο αλλά μπορεί να συμβάλλει και η ιδιωτική πρωτοβουλία καθόσον θα έχει συμφέρον.